کد خبر: 975532
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۰
در حالی رئیس سازمان مالیاتی افراد دارای بیش از یک‌میلیارد درآمد مشمول مالیات را ۳۰۰هزار نفر که نیمی از آن‌ها هیچ سابقه مالیاتی نداشته‌اند، عنوان می‌کند که پیش از این سخنگوی ستاد تبصره ۱۴ از شناسایی ۳۰۰هزار خانوار میلیاردر بدون کد مالیاتی خبر داده‌بود.
سرویس اقتصادی جوان آنلاین: به گزارش «تسنیم»، بر اساس خبر رئیس سازمان مالیاتی، نزدیک به ۱۵۰ هزار نفر از میلیارد‌های کشور هیچ گونه پرونده مالیاتی نداشته و عملاً جزو فهرست فراریان مالیاتی قرار گرفته‌اند. این درحالی است که چندی قبل سخنگوی ستاد حذف یارانه نقدی از شناسایی ۳۰۰ هزار نفر از میلیاردر‌هایی خبر داده بود که هیچ گونه پرونده مالیاتی ندارند.

به‌گفته میرزایی، ۳۰۰ هزار خانوار ثروتمند شناسایی شدند که فاقد کد مالیاتی بودند یعنی در این خانوار‌ها حتی یک نفر از اعضا هم پرداخت مالیات نداشت که این افراد به سازمان امور مالیاتی معرفی شدند. میرزایی در گفتگو با «تسنیم»، با اشاره به شناسایی ۳۰۰ هزار خانوار میلیاردر که هیچ گونه سابقه مالیاتی نداشته‌اند، گفت: این اطلاعات نزدیک به چهار ماه قبل در اختیار سازمان مالیاتی قرار گرفته‌بود. همچنین اظهارنامه‌های سال ۹۷ این افراد بررسی شد که مشخص شد خانوار‌های مذکور هیچ‌گونه سابقه مالیاتی نداشته‌اند. به این ترتیب در حالی که رئیس سازمان مالیاتی افراد دارای بیش از یک میلیارد درآمد مشمول مالیات را ۳۰۰ هزار نفر عنوان کرده بود که فقط نیمی از آن‌ها هیچ سابقه مالیاتی نداشته‌اند، سخنگوی ستاد تبصره ۱۴ از شناسایی ۳۰۰ هزار خانوار میلیاردر بدون کد مالیاتی خبر داده‌بود.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسين
|
Germany
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۹
0
0
اين آمار وأرقام واقعا تكان ده اند،جناب آقاى رءيسى در راه مبارزه با زالو صفتان خداوند ياور شماست،پيروز باشيد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار