کد خبر: 975507
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۴:۲۰
کوروش زارعی:
طی سال‌های گذشته در برخی از تماشاخانه‌های خصوصی آثاری روی صحنه رفته که این هنر را لکه‌دار کرده‌اند و بسیاری از خانواده‌ها از دیدن آثاری که روی صحنه می‌روند، شرم می‌کنند.
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: کوروش زارعی، بازیگر و کارگردان تئاتر با بیان این موضوع به «میزان» گفت: متأسفانه تئاتر خصوصی و تماشاخانه‌های خصوصی تئاتر را به قهقرا کشیده‌اند. طی سال‌های گذشته هرکس صرفاً با داشتن پول و رابطه وارد این عرصه شده و هر اثر بی‌محتوایی را روی صحنه برده است، به همین دلیل اینکه ما پیش از ورود افراد آن‌ها را محک بزنیم، اصلاً بد نیست. وی حضور سلبریتی‌ها در تئاتر را رویدادی ناگوار خواند و تأکید کرد: تئاتر امروز به یک الگو رسیده است، شما صرفاً باید پول داشته باشید، با همان پول چند چهره سینمایی و سلبریتی را به تئاتر می‌آورید و به راحتی بدون هیچ سابقه‌ای تئاتر روی صحنه می‌برید.

زارعی نبود مدیریت در عرصه تئاتر را ناامیدکننده خواند و خاطرنشان کرد: تئاتر هنری ارزشمند و انسانی است، هنرمندان تئاتر الگوی فرهنگی جامعه هستند، این هنر به عنوان عنصری اندیشه‌ورز نباید دست هر فردی بیفتد، متأسفانه تئاتر سال‌های اخیر به واسطه یک عده دلال به نام تهیه‌کننده رو به نابودی رفته و جریان تئاتر خصوصی وضعیت اسفبار تئاتر را تشدید کرده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار