کد خبر: 975506
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۵:۰۰
با پایان فیلمبرداری فیلم جدید ابراهیم حاتمی‌کیا در شهر گچساران، فیلمبرداری این پروژه سینمایی در قم ادامه خواهد داشت.
محمد صادقی
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: نیمی از فیلمبرداری فیلم سینمایی «خروج» جدیدترین ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا به پایان رسید و قرار است ادامه فیلمبرداری این فیلم در قم انجام شود. جهانگیر الماسی یکی از بازیگران فیلم سینمایی «خروج» می‌گوید: این فیلم سینمایی نزدیک ۳۵روز است که در حال فیلمبرداری است و گروه قرار است به زودی برای گرفتن سکانس‌های باقی مانده، عازم قم شود و دیگر بخش‌های این اثر در قم فیلمبرداری می‌شود. الماسی همچنین در مصاحبه با «میزان» حضور در فیلم خروج را تجربه‌ای بزرگ برای کارنامه سینمایی‌اش عنوان می‌کند و می‌افزاید: حضورم در پروژه خروج برای من به مثابه یک درس بوده است، به شخصه تا به حال با کارگردانان متفاوتی کار کرده‌ام، اما کار کردن با حاتمی‌کیا بسیار متفاوت است، به عنوان مثال ما از همان ابتدا با کلیتی از فیلمنامه روبه‌رو بودیم و نمی‌دانستیم که تا انتها چه اتفاقی می‌افتد و همگی کاملاً خود را به حاتمی‌کیا سپردیم زیرا به شدت به وی اعتماد داریم.

وی درباره همکاری با حاتمی‌کیا، می‌گوید: من سال‌ها پیش با حاتمی‌کیا در جشنواره فیلم فجر عضو هیئت داوران بودم، از همان جا وی را می‌شناختم، شاید قبل از خروج همواره در ابتدا کلیت فیلمنامه را می‌خواندم تا به نقش برسم، اما در خروج با کلیتی اولیه آشنا شدم و بعد برای رسیدن به نقش قدم به قدم با کارگردان پیش رفتم که خودش اتفاق بسیار جالبی برای من بود. الماسی ادامه می‌دهد: روز اولی که حاتمی‌کیا از من برای این فیلم دعوت کرد، مختصاتی کلی از نقش را برایم ترسیم کرد و من هم با وی قول همکاری دادم، به شخصه خودم را به وی واگذار کرده و به او اعتماد کامل دارم.

این بازیگر درباره نقشی که در «خروج» ایفا می‌کند، می‌گوید: در فیلم سینمایی «خروج» نقش یک تکنوکرات را بازی می‌کنم، تکنوکرات به معنای فردی است که در سیستم دولتی و اداری مشغول کار بوده و همین اتفاق مناسبات و حتی لحن و گفتار وی را تحت تاثیر قرار می‌دهد، به همین دلیل شاید به واسطه حضورش در شهر‌های مختلف و کار‌های اداری کمی لهجه کمتری داشته باشد. پروژه سینمایی «خروج» محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است. این پروژه موضوعی اجتماعی را دنبال می‌کند. در اطلاعات منتشر شده از این فیلم آمده است: «خروج» فیلمی است درباره تعدادی کشاورز که زمین های‌شان را سیل از بین برده و حالا برای رفع مشکلاتشان قصد اعتراض دارند. قرار است این فیلم در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار