کد خبر: 975421
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹
استاندار بوشهرخبرداد
عبدالکریم گراوند در بازدید از مجهز شدن شرکت آبفای استان به امکانات جدید پدافند غیرعامل با قدردانی از تلاش آبفای شهری بوشهر اظهار داشت: تجهیز شدن این شرکت به ماشین‌آلات و تجهیزات پدافند غیرعامل سبب پایداری آبرسانی در زمان بحرانی شده است.

وی با بیان اینکه تلاش در حل مشکلات تامین آب استان بوشهر مورد توجه ویژه قرار دارد افزود: اکنون این شرکت به ماشین‌الات مورد نیاز در تامین آب پایدار مجهز و این امکانات با اعتباری افزون بر 21 میلیارد تومان خریداری شده است.

استاندار بوشهر خدمات شرکت آبفای شهری در تامین مطالبات مردم را ستودنی دانست و تصریح کرد: 15 میلیارد تومان بودجه این تجهیزات از اعتبارات استانی پرداخت شده و مابقی از سوی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور تامین می‌شود.

گراوند یکی از مشکلات استان بوشهر در عرصه آبرسانی را کمبود امکانات در حل مشکلات در زمان‌های بحرانی دانست و افزود: تامین ژنراتور برق اضطراری در امر آبرسانی بسیار مهم و اثر گذار است که در این راستا در هنگام قطع برق به سبب دلائل گوناگون، نباید آبرسانی دچار مشکل شود.

وی با اشاره به اینکه مرکز استان به تجهیزات لازم پدافند غیرعامل مجهز شده است گفت: مرکز استان بوشهر برای حل مشکلات آبرسانی در زمان وقوع بحران‌ها از امکانات لازم بی بهره بود که با تجهیز شرکت آبفای استان بوشهر به ماشین‌آلات پدافند غیرعامل ، دغدغه مسئولان برای آبرسانی در زمان‌های بحرانی برطرف کرده است.

استاندار بوشهر  با بیان اینکه اکنون شرکت آب و فاضلاب به ژنراتور برق اضطراری مجهز شده است تصریح کرد: برای اجرای طرح‌های پدافند غیر عامل و تامین امکانات لازم 20 میلیارد تومان اعتبار تامین که 15 میلیارد تومان آن از محل اعتبارات استانی پرداخت شد.

گراونذبا اشاره به اینکه 1.5 مگاوات برق اضطراری در شرکت آبفای بوشهر تولید می‌شود خاطر نشان کرد: با تامین امکانات لازم پدافند غیرعامل، شرکت آب و فاضلاب به ژنراتور  برق مجهز شد که در زمان‌های بحرانی در قطعی برق، 1.5 مگاوات برق تولید می‌شود تا آبرسانی به شهر بوشهر دچار مخاطره نشود.

وی با بیان اینکه روند طرح‌های آب شیرین‌کن در استان بوشهر تسریع یافته است افزود: اکنون طرح‌های آب شیرین‌کن در شهرها و روستاهای مختلف در حال اجراء است که با تکمیل این طرح‌ها مشکل منابع آب آشامیدنی استان برطرف منابع آب پایدار می‌شود.

استانداربوشهراز تخصیص 50 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های آبرسانی استان بوشهر خبر داد و بیان کرد:  تجهیزات پدافند غیرعامل شرکت آبفای استان بوشهر با 21 میلیارد تومان خریداری شده و این در حالی است که 50 میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های آبرسانی استان بوشهر ابلاغ شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر