کد خبر: 974928
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷
رهبری مدبرتر و عالم‌تر از رهبر ایران وجود ندارد
نماینده، ولی فقیه در کردستان گفت: امروز در تمام جهان، رهبری مدبرتر، شجاع‌تر و عالم‌تر از رهبر ایران اسلامی وجود ندارد و همه نگاه‌ها به سمت این شخصیت جهانی است.
به گزارش خبرنگار جوان از سنندج، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی صبح امروز در همایش ائمه جمعه و جماعت که با محور «پیامبر اکرم از دیدگاه قرآن و سنت» در مریوان برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان همواره تلاش کرده‌اند که نام پیامبر را محو کنند، ولی این خیال واهی است که هرگز به آن دست نخواهند یافت.

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان عنوان کرد: باید از هر فرصتی برای ترویج سنت و سیره پیامبر در جامعه استفاده کنیم.

به گفته وی، همراهی و عشق ورزیدن به خاندان اهل بیت (ع) مایه برکت و رشد و ترقی انسان‌ها می‌شود، چراکه خداوند برای اهل بیت جایگاه، ارزش و عظمت خاصی قائل است و به همین دلیل انسان‌ها را به همراهی کردن آن‌ها ملزم کرده است.

وی اظهار داشت: جمع علما و روحانیون جمع ویژه‌ای است چراکه قیمت انسان‌ها به فرموده پیامبر مکرم اسلام به تقوا و علم آنان است.

حسینی شاهرودی خاطرنشان کرد: اگر در این عالم کسی خشیت الهی را آنچنان که حق مطلب باید داشته باشد، این علما هستند.

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان اضافه کرد: کسی که صاحب علم است دارای درجات والایی است که بر اساس فرموده پیامبر هرکس علمش بیشتر باشد قیمتش بیشتر خواهد بود.

حسینی‌شاهرودی افزود: کسی که علم دین و فهم دینی دارد یک ارزش ویژه و والایی دارد فلذا احترام یک عالم و دانشمند احترام به خالق آن است.

وی گفت: وقتی به صورت یک عالم نگاه می‌کنید این عبادت است، چون شما را به یاد خدا می‌اندازد و انسان را متوجه معنویت می‌کند.

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان اظهار کرد: هم‌نشینی با عالم همواره مورد تاکید قرار گرفته چرا که همنشینی با عالم نوعی عبادت است.

حسینی‌شاهرودی با بیان اینکه بحث مرجعیت شاید در زمان‌های مختلف کم و زیاد شود، ولی هرگز قطع نمی‌شود، گفت: در طول تاریخ از زمان انبیا و اولیا مرجعیت وجود داشته است، اما جبهه کفر هم بیکار ننشسته و تمام تلاش خود را به کار گرفته تا به مسلمانان ضربه بزنند.

وی اضافه کرد: همه تلاش شیاطین این است که انسان‌ها را از جمع علما دور کرده و به مجامعی که آن‌ها را از دین و خدا دور کند هدایت دهند و این رسالت علما به عنوان وارثین انبیاست که در مقابل این شیاطین ایستادگی کنند.

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان خاطرنشان کرد: قرآن کتابی است که خداوند بر آخرین پیامبرش نازل کرد تا انسان‌ها را به سمت صراط مستقیم و مسیری که مسیر خداست هدایت کند.

حسینی‌شاهرودی با بیان اینکه تبلیغ رسالت الهی امروز بر عهده علمای دینی است، گفت: در این مسیر سختی و مشکلاتی وجود دارد که نباید هرگز از این سختی‌ها بهراسیم.

وی عنوان کرد: دشمنان در طول تاریخ اسلام برای جلوگیری از هدایت انسان‌ها به سمت صراط مستقیم دست به هر توطئه و هجمه‌ای زدند، ولی همواره به برکت نگاه خدا بر این دین توطئه‌های دشمنان نقش برآب شده است.

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان خاطرنشان کرد: دورشدن از ارزش‌های دینی شیطان را بر جوامع چیره می‌کند و در نتیجه مشکلات در جامعه اسلامی بیشتر می‌شود.

حسینی‌شاهرودی با بیان اینکه نماز انسان را با خدا پیوند می‌دهد، افزود: ترویج فرهنگ توجه به نماز موجب دور شدن جامعه از آسیب‌ها و بی‌اثر شدن توطئه‌های شیاطین می‌شود.

وی گفت: پیامبر همواره خود را از مردم می‌دانست و در غم آنان غمگین و تمام توان خود را برای هدایت و ارشاد انسان‌ها بکار می‌گرفت.

نماینده، ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه الفت و مهربانی نسبت به مومنین رسالت همه جوامع اسلامی است، خاطرنشان کرد: نباید اجازه دهیم که اختلافات جزئی موجب ایجاد تفرقه و شکاف در صفوف مسلمانان شود.

حسینی‌شاهرودی تصریح کرد: محبت، مودت و ارادت به پیامبر مکرم اسلام و اهل بیت به خاطر خود انسان است وگرنه پیامبر و اهل بیت هیچ نیازی به این ارادت ندارد.

وی افزود: مداومت خیر حضرت فاطمه در فرزندان ایشان است و پرچم اسلام به دست فرزندان ایشان همیشه برافراشته خواهد بود.

نماینده، ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه شکست ابرقدرت‌های شرق و غرب به دست یکی از فرزندان فاطمه انجام گرفته است، گفت: امروز اسلام در دنیا گسترش و پرچم اسلام امروز در دست یکی دیگر از فرزندان فاطمه است.

وی خاطرنشان کرد: امروز در تمام جهان رهبری مدبر، شجاع‌تر و عالم‌تر از رهبر ایران اسلامی وجود ندارد و همه نگاه‌ها به سمت این شخصیت جهانی است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر