کد خبر: 974828
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰
سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین درجلسه شورای اداری استان :
سیده حمیده زرآبادی درشورای اداری استان قزوین خطاب به استاندارگفت: شما در روز انتصاب خود برانتخاب مدیران بومی تاکید کردید، اما اینک با انتصاب مدیران غیربومی خلف وعده کردید.
جوان آنلاین / سیده حمیده زرآبادی در جلسه شورای اداری استان قزوین خطاب به استاندار گفت: شما در روزانتصاب خود برانتخاب مدیران بومی تاکید کردید، اما اینک با انتصاب مدیران غیربومی خلف وعده کردید . یش از شما استانداران دیگری هم دراستان بودند و من همین جا یک گلایه هم از وزیرکشور داشته باشم که در عمر خدمتی  سه سال  خود شاهد سه استاندار در این استان بوده ام.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک درمجلس شورای اسلامی گفت: استاندار‌های قبلی هم افراد غیربومی را آوردند، اما یک تفاوتی داشت و اینکه نه گفتند اعتقاد داریم که غیربومی نباید دراستان بیاید و نه درواقع زنان ومردان این سرزمین را ناتوان خطاب کردند! 

کدام موضوع استان ما حل شده است؟
 
آقای استاندار چرا در انتخاب مدیران بومی خلف وعده کردید /  ضعف مدیریت بودجه ها‌ی استان را برباد داده است
 
زرآبادی اضافه کرد: آقای جمالی پور دراستانی هستید که خواستگاه اندیشمندان، دانشمندان و بزرگان است و توانمندی در دستان یکایک زنان و مردان استان قزوین است و هرکدام از آن‌ها به تنهایی می‌توانند نه تنها استان بلکه کشوررا اداره کنند.

رئیس مجمع نمایندگان قزوین با طرح سئوال از استاندار قزوین پرسید: مدیران توانمند غیربومی برای استان ما چه کردند؟!  آیا موضوع بیمارستان در قزوین حل شده ؟ آیا مشکل آب شهرستان آبیک حل شده است؟ آیا وضع معیشت مردم خوب شده؟ آیا بحث نظارت به درستی انجام  شده است؟ کدام موضوع استان ما حل شده است؟

وی ادامه داد: من امروز از تریبون شورای اداری استان صحبت می‌کنم وبه دلیل اینکه سه سال پیگیری و مکاتبه کردم و جلسه گذاشتم، اما انجام نشده و فردا هم از تریبون مجلس پیگیری خواهم کرد.

زرآبادی اضافه کرد: به دلیل اینکه دوستان شکایتی نداشته باشند امروز عرض می‌کنم که این رویه‌ها باید اصلاح شود چرا که من امروز نگران حرکت اقتصادی دراستان هستم.

خیلی راحت از کنار سوء استفاده‌های اقتصادی می‌گذریم

رئیس مجمع نمایندگان قزوین اذعان کرد: اداره اطلاعات، اطلاعات سپاه، دادستانی، دادگستری، بازرسی و دیوان محاسبات باید نسبت به این موضوع هوشیارباشید چرا که وقتی کارانجام شود و نتوانیم کاری کنیم دیگر خیلی دیراست لذا قبل ازاتفاق باید پیگیری کنیم.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک درمجلس گفت: امروز مشکل اصلی ما سوء استفاده‌های اقتصادی است و خیلی راحت از کنارش می‌گذریم و خیلی راحت به افراد اجازه می‌دهیم که درجایگاه‌های بزرگتری کارکنند.

وی افزود: موضوعات را پیش پا افتاده می‌گیریم و نهایتا یک استعفا می‌دهند، اما این برای مردم پاسخگویی نمی‌شود من امروز این موضوع را ازاین تریبون مطرح می‌کنم که فردا گلایه‌ای نباشد، چون من این کار را بار‌ها انجام دادم و وظیفه خودم می‌دانم.

نمی‌توانم نسبت به بی عدالتی و ظلم چشمم را ببندم

زرآبادی ادامه داد: برای من انتخابات ازروزی که انتخاب شدم شروع شده، نمی‌توانم نسبت به بی‌عدالتی وظلم چشمم را ببندم و انتظارداشته باشم که مردم دوباره به من اعتماد کنند وهمه این موضوعاتی که با تمام مدیران درمیان گذاشتم و متاسفانه گوش شنوایی نبوده نیزبه زودی مطرح خواهم کرد.

رئیس مجمع نمایندگان قزوین بیان کرد: امیدوارم مدیران توجه داشته باشند که وظیفه اصلی آن‌ها حل مشکل مردم است و دغدغه اصلی مدیران باید تکریم ارباب رجوع باشد و خروجی جلسات درجامعه حس شود.

وی تصریح کرد: خیلی ازمشکلات استان نیازبه اعتبارات ندارد، زیرا برخی ناشی از صعف مدیریت هاست چرا که بسیاری از اعتبارات را گرفتیم، اما مشکل حل نشد و همه این‌ها ناشی ازضعف مدیریتی دراستان است.
 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر