کد خبر: 974814
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲
سرپرست شهرداری فردیس خبر داد
سرپرست شهرداری فردیس از اعطای حق انتفاع ساختمان پارک تندرستی به مدت ۱۵ سال به انجمن کتابخانه‌های عمومی بمنظور راه اندازی اولین کتابخانه تخصصی کودکان در استان البرز خبر داد.

مسعود نجفی با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی یکی از مهمترین اهداف مدیریت شهری فردیس است، اظهار کرد: با توجه به اینکه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان متولی اصلی کتاب و کتابخوانی در فردیس است، مدیریت شهری در راستای همکاری با این انجمن از هیچ تلاشی فروگذار ننموده است .

سرپرست شهرداری فردیس اضافه کرد: با توجه به این مهم شهرداری نسبت به ارائه لایحه ای مبنی بر حق موجد انتفاع ساختمان پارک تندرستی فردیس به انجمن کتابخانه های شهرستان فردیس به منظور ایجاد کتابخانه تخصصی کودک در این فضا اقدام کرد که لایحه مذکور با اتفاق آراء در صحن علنی شورای اسلامی شهر به تصویب رسید.

وی با اشاره به اینکه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان فردیس در نظر دارد اولین کتابخانه تخصصی کودک در استان البرز را در پارک تندرستی ایجاد می شود، تصریح کرد: این موضوع فرصتی برای بهره برداری مطلوب قشر کودک و آینده ساز جامعه از فضای تخصصی کتابخانه ها است.

نجفی با بیان اینکه مدیریت شهری فردیس در نظر دارد نسبت به ارائه کتاب هایی مخصوص کودکان در زمینه مدیریت شهری همچون تفکیک زباله از مبدا، حفظ و نگهداری فضای سبز و غیره به کتابخانه پارک تندرستی اقدام کند، خاطرنشان کرد: پارک تندرستی فردیس به لحاظ بزرگی مساحت و موقعیت جغرافیایی، یکی از پارک های پر مخاطب استان های البرز به شمار می رود که بعضا خدمات فرااستانی هم دارد و این مهم بر اهمیت ایجاد کتابخانه تخصصی کودک در این پارک می افزاید.

وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به احداث پارک مادر و کودک در ضلع جنوبی پارک تندرستی فردیس، بیان کرد: مادران می توانند با آرامش خاطر فرزندان خود را به کتابخانه پارک تندرستی بسپارند و از امکانات این فضا استفاده کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار