کد خبر: 974764
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰
تیم ملی هندبال ایران در سومین مسابقه مرحله گروهی رقابت‌های انتخابی المپیک در آسیا با تساوی برابر کویت از صعود به جمع چهار تیم برتر و شانس کسب سهمیه بازی‌های توکیو بازماند.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: در ادامه دیدار‌های مرحله گروهی مسابقات هندبال انتخابی المپیک در قاره آسیا تیم ملی کشورمان در سومین و آخرین رقابت خود در این مرحله، ساعت ۱۸:۳۰ امروز سه شنبه ۳۰ مهرماه به مصاف تیم کویت رفت که این بازی با نتیجه تساوی ۳۶ بر ۳۶ به پایان رسید.

تیم ایران با کسب این تساوی در این دیدار از صعود به مرحله نیمه نهایی بازماند و شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ را هم از دست داد.

تیم ایران در دور مقدماتی در گروه B با تیم‌های بحرین، کره جنوبی و کویت بازی کرد.

ساعتی قبل از این دیدار، تیم بحرین مقابل کره جنوبی متحمل شکست شد. کره جنوبی، بحرین، ایران و کویت در رده اول تا چهارم این گروه قرار گرفتند.

با این رده بندی، شاگردان حبیبی در تیم هندبال ایران نه تنها شانس صعود به جمع چهار تیم این رقابت‌ها را از دست دادند بلکه شانس حضور در مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ بین تیم‌های قاره‌ای را نیز از دست دادند چرا که تنها تیم دوم و سوم این رویداد می‌توانند در مسابقات انتخابی برابر تیم‌های اروپایی حاضر شوند.

تیم ملی هندبال ایران در ادامه این رقابت‌ها برای رتبه پنجم تا هشتم به مصاف رقبای خود خواهد رفت.

گفتنی است از گروه A تیم‌های قطر و عربستان و از گروه B دو تیم بحرین و کره جنوبی راهی مرحله نیمه نهایی شدند.

مسابقات هندبال انتخابی المپیک در بخش مردان و در قاره آسیا از ۲۶ مهر تا پنجم آبان ماه در قطر برگزار می‌شود.

تیم ایران در دور مقدماتی در گروه دوم با تیم‌های بحرین، کره جنوبی و کویت مسابقه داد. همچنین تیم قهرمان این رقابت‌ها جواز حضور در المپیک ۲۰۲۰ را کسب خواهد کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار