کد خبر: 974717
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۶:۳۰
مردی که در نوجوانی پدرش را به قتل رسانده‌بود، این‌بار به اتهام قتل همسرش بازداشت شد و به زودی محاکمه می‌شود.
سرویس حوادث جوان آنلاین: به گزارش جوان، ۲۲‌تیر‌سال‌۹۲، مأموران پلیس اسلامشهر از قتل زن جوانی در یکی از خیابان‌های شهر باخبر و راهی محل شدند. جسد متعلق به فرناز ۳۰‌ساله بود که بر اثر اصابت چاقو کشته شده‌بود.

با انتقال جسد به پزشکی قانونی در تحقیقات مشخص شد، عامل قتل شوهر او به نام فرامرز‌۳۲ ساله است که بعد از ارتکاب جرم از محل متواری شده‌است. تلاش برای شناسایی و دستگیری او ادامه داشت تا اینکه مرد جوان با مراجعه به اداره پلیس خود را تسلیم پلیس و به جرمش اقرار کرد.

متهم دارای سابقه کیفری بود و آن هم قتل پدرش در نوجوانی بود. او در توضیح به مأموران گفت: «زمانی که ۱۵‌ساله بودم همیشه با پدرم درگیر بودم. او مرد بداخلاقی بود و مدام به من دستور می‌داد و امر و نهی می‌کرد. آن شرایط خیلی مرا اذیت می‌کرد تا اینکه آخرین بار وقتی با پدرم درگیر شدم، او را با چند ضربه چاقو کشتم. بعد از دستگیری با رضایت خانواده‌ام چند سال در کانون اصلاح و تربیت ماندم و بعد از آزادی بود که با فرناز آشنا شدم.»

متهم در خصوص قتل همسرش گفت: «شوهر فرناز فوت کرده‌بود و یک فرزند داشت، اما شرایط او را قبول کردم و با هم ازدواج کردیم. مدت کمی از زندگی ما گذشت تا اینکه اختلافاتمان شروع شد. از آن طرف بی‌اعتنایی‌های فرناز هم مرا اذیت می‌کرد. او با رفتار‌هایی که داشت احساس کردم با فرد دیگری ارتباط دارد به همین دلیل چند بار با او صحبت کردم، اما او با بی‌اعتنایی جوابم را می‌داد یا اهمیتی به حرف‌هایم نمی‌داد.»

متهم در ادامه گفت: «رفتار‌های فرناز برایم قابل تحمل نبود و مدام با هم درگیر بودیم. تا اینکه در درگیری آخر او مدام فحاشی می‌کرد به همین دلیل از عصبانیت چاقو را برداشتم و چند ضربه به او زدم.»

با این توضیحات، متهم به پزشکی قانونی منتقل شد و بعد از معاینه از سوی پزشکان، در گزارشی اعلام شد وی مبتلا به بیماری روانی است، اما در حدی نیست که رفع مسئولیت کیفری باشد.

با اعلام این گزارش، متهم به اتهام قتل عمد بعد از بازسازی صحنه جرم روانه زندان شد و خانواده مقتول نیز با ادعای اینکه متهم به بیماری ظن مبتلا بوده و مدام با فرناز درگیر بوده‌است، درخواست قصاص کردند.

پرونده بعد از صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. به این ترتیب مرد جوان به زودی پای میز محاکمه قرار خواهد گرفت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار