کد خبر: 974698
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۸
چهل و یکمین مجمع عمومی سالیانه و انتخاباتی کنفدراسیون جهانی ورزش کارگری در شهر رم برگزار و آقای برونو مولئا با کسب رای ۱۰۰ درصدی اعضای مجمع مجددا بعنوان رئیس این کنفدراسیون انتخاب شد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: چهل و یکمین مجمع عمومی سالیانه و انتخاباتی کنفدراسیون جهانی ورزش کارگری (CSIT) با انتخاب مجدد آقای برونو مولئا به کار خود پایان داد. با توجه به همزمانی انتخاب رئیس کنفدراسیون جهانی در مجمع عمومی سالیانه، مصوبات بسیاری در زمینه‌های مختلف به تصویب اعضاء مجمع رسید.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش کارگری مجمع عمومی سالیانه کنفدراسیون جهانی ورزش کارگری از ۱۴ اکتبر ۲۰۱۹ مصادف با ۲۲ مهرماه سال جاری به میزبانی کشور ایتالیا در شهر رم کار خود را آغاز کرد.
مجمع سالیانه CSIT با سخنرانی برونو مولئا رئیس کنفدراسیون آغاز و در ادامه نیز دبیر کل و مدیر فنی کنفدراسیون جهانی گزارش بازی‌های جهانی اسپانیا را ارائه کردند. از جمله مسائلی که در این بخش مورد بحث و بررسی قرار گرفت، ۲ پیشنهاد فدراسیون ورزش کارگری کشورمان در خصوص میزبانی رقابت‌های جهانی تنیس روی میز آقایان و بانوان کارگر و همچنین میزبانی رقابت‌های جهانی والیبال ساحلی آقایان بود.
بررسی عملکرد مالی کنفدراسیون و گزارشات آن در سال ۲۰۱۸ نیز از جمله مسائلی بود که به استماع اعضا مجمع رسید.
در حوزه توسعه‌ای نیز، کشور‌های کره جنوبی، یونان و کوزوو به عضویت آزمایشی کنفدراسیون جهانی ورزش کارگری پذیرفته شدند.
همچنین کشور‌های چین و کامرون به دلیل عملکرد ضعیف خود در سه سال گذشته در لیست سیاه قرار گرفته و از عضویت در CSIT اخراج شدند. گفتنی است که عملکرد قابل توجه و ستودنی فدراسیون ورزش کارگری جمهوری اسلامی ایران در ششمین رقابت‌های جهانی ۲۰۱۹ اسپانیا مورد تمجید و تقدیر مسئولین ارشد کنفدراسیون قرار گرفت.
مقرر است تا هفتمین دوره بازی‌های جهانی ورزش کارگری، در سال ۲۰۲۱ به میزبانی کشور کرواسی- در شهر زاگراب برگزار گردد.
جواد رمضی رئیس فدراسیون ورزش کارگری بهمراه مرتضی اسماعیلی دبیر کل فدراسیون در این مجمع حضور داشتند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار