کد خبر: 974633
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹
معاون خدمات شهری شهرداری کرج تاکید کرد
معاون خدمات شهری شهرداری کرج گفت: با توجه به شروع بارش‌ها و به منظور مقابله با هرگونه بحران احتمالی، روند لایروبی انهار و کانال‌ها و نیز نقاط بحرانی هر منطقه بررسی و اعلام شده است.

محمدرضا زین العابدینی در جلسه کمیته هماهنگی معاونین خدمات شهری مناطق دهگانه شهرداری کرج با اشاره به لزوم آمادگی برای مدیریت بحران های احتمالی اظهار داشت: با توجه به شروع بارش ها، آمادگی برای مقابله با بحران های طبیعی ضرورتی اجتناب ناپذیر به شمار می رود.

وی با تاکید بر آمادگی کامل معاونت خدمات شهری در مناطق گفت: با توجه به شروع بارش ها و به منظور افزایش آمادگی به منظور مقابله با هرگونه بحران احتمالی، روند لایروبی انهار و کانال ها و نیز نقاط بحرانی هر منطقه بررسی و اعلام شود.

معاون خدمات شهری شهرداری کرج ادامه داد: تلاش مجموعه مدیریت شهری ارایه خدمات مطلوب به شهروندان به ویژه در فصل بارش ها است.

به گفته این مسئول؛ علاوه بر آمادگی همه جانبه برای کاهش خسارت های ناشی از سیلاب های احتمالی، باید تمهیدات و پیش بینی های لازم توسط تمامی دستگاه های اجرایی و خدمت رسان اندیشیده شود.

گفتنی است، در جلسه کمیته هماهنگی معاونت های خدمات شهری مناطق درباره موضوعات مختلفی مثل رفع سد معبر، جمع آوری دست فروشان، متکدیان و راهکارهای اجرایی عدم تخلیه نخاله در سطح مناطق بحث و تبادل نظر شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار