کد خبر: 974601
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴
مدیرکل استاندارد اردبیل:
مدیرکل استاندارد اردبیل گفت: اهمیت صادرات در سطح استان اردبیل به عنوان اولویت اساسی مطرح است و باید سطح کیفی تولیدات صادراتی در بازارهای منطقه‌ای و بین‌المللی افزایش ‌یابد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، هاشم علایی در دیدار با صادرکنندگان و واردکنندگان استان اردبیل اظهار داشت: اهمیت صادرات در سطح استان اردبیل به عنوان اولویت اساسی مطرح است و در این زمینه باید نسبت به توسعه این مهم در تمامی عرصه‌ها پرداخته شود.

وی با اشاره به این که سطح کیفی تولیدات صادراتی در بازارهای منطقه‌ای و بین‌المللی افزایش می‌یابد افزود: یکی از اهداف اقتصاد مقاومتی تحقق این مهم است تا بتوانیم در راستای بهبود فضای کسب و کار و نیز حمایت‌ از واحدهای تولیدی گام‌های اساسی برداشته و با رفع مشکلات پیش رو به تمامی اهداف خود جامه عمل بپوشانیم.

مدیرکل استاندارد اردبیل گفت: انتظار ما از بازرگانان این است که نسبت به توسعه صادرات و واردات و ترخیص کالاهای تجاری از طریق گمرکات استان اقدام کنند تا بتوانیم نسبت به تسهیل فضای کسب و کار و حمایت از واحدهای تولیدی برنامه‌های اساسی تدوین و در این زمینه مشکلات را برطرف کنیم.

علایی تصریح کرد: بهره‌گیری از این بسته حمایتی تسریع و تسهیل ورود مواد اولیه و حد واسط واحدهای تولیدی دارای مجوز تولید از دستگاه های مجاز صادر کننده را سبب می‌شود و در این زمینه فرآیند ثبت مواد اولیه و حد واسط به ادارات کل استاندارد استان‌ها  تفویض شده است.

وی اظهار کرد: تمام تلاش و جدیت ما بر این است که بتوانیم در راستای توسعه استانداردسازی محصولات به وضعیت مطلوب و مناسب برسیم و با برطرف کردن مشکلات موجود در این زمینه اقدامات لازم و اساسی را انجام داده و برای توسعه صادرات به شکل شایسته و مطلوب عمل کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر