کد خبر: 974545
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۹
زورگیران خشن در پوشش مسافر کارمند روزنامه جوان را مجروح و خودروی او را سرقت کردند.
سرویس حوادث جوان آنلاین: به گزارش جوان، دو زورگیر خشن که مسلح به سلاح سرد بودند، ساعت ۱۹:۵۰ شامگاه چهارشنبه ۲۴‌مهرماه خودروی سمند کارمند روزنامه جوان را به صورت دربستی کرایه کردند و در نزدیکی احمد آباد مستوفی پس از ضرب و جرح با چاقو و قمه خودرو و اموال او را سرقت کردند.

کشاورز که از کارکنان چاپخانه روزنامه جوان است در توضیح حادثه گفت: شب حادثه پس از پایان کار در جاده قدیم کرج با خودروی سمندم راهی منزلم در کرج شدم. ساعت‌۱۹:۵۰ بود که در نزدیکی خلیج (شماره ۲) دو مرد به عنوان مسافر دست تکان دادند و من هم برای سوار کردن آن‌ها توقف کردم. دو مرد جوان خودروی مرا به صورت دربستی به مقصد احمد‌آباد مستوفی کرایه کردند.

یکی از آن‌ها در صندلی جلو و دیگری در صندلی عقب نشست و من هم به طرف احمد‌آباد مستوفی به راه افتادم. ساعت‌۲۰:۱۵ بود که به نزدیکی احمد‌آباد مستوفی رسیدیم که ناگهان مردی که در صندلی عقب نشسته‌بود چاقویی زیر گلویم فشار داد و تهدید کرد، توقف کنم.

همزمان مردی که در صندلی جلو نشسته بود قمه‌ای به پهلویم گذاشت. با التماس از آن‌ها خواستم رهایم کنند و به آن‌ها گفتم که با این خودرو خرج زندگی‌ام را تأمین می‌کنم که یکی از آن‌ها ضربه‌ای به پهلویم زد. تصمیم گرفتم در مقابل آن‌ها مقاومت کنم که چند ضربه با قمه به سر و پهلویم زدند و در حالت نیمه بی‌هوش مرا از خودرو به پایین انداختند و خودروام را همراه مدارکم سرقت کردند.

وی ادامه داد: پس از این با کمک موتورسیکلت عبوری، خودم را به اداره پلیس رساندم و از متهمان شکایت کردم. سارقان علاوه بر سرقت خودرو و مدارکم، گردنبند طلای فرزندم را که برای فروش همراه خودم آورده‌بودم، سرقت کردند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار