کد خبر: 974534
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۵
خیال پاری‌سن‌ژرمن راحت است
نبرد در استانبول برای زیدان حکم مرگ و زندگی را دارد. هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا امشب آغاز می‌شود و حساس‌ترین بازی را گالاتاسرای و رئال‌مادرید برگزار می‌کنند.
شیوا نوروزی
سرویس ورزشی جوان آنلاین: قعرنشین گروه A رقابت‌ها با ترس و لرز به ترکیه سفر کرده و امیدوار است نخستین پیروزی این فصل خود را در اروپا به دست آورد. اوضاع کهکشانی‌ها روز به روز وخیم‌تر می‌شود؛ از یک‌سو رئالی‌ها لیگ قهرمانان را با شکست ۳ بر صفر برابر پاری‌سن‌ژرمن آغاز کردند و بعد از آن هم به سختی از کلوب بروژ یک تساوی به دست آوردند. در سوی دیگر در لالیگا نیز عملکرد پرفراز و نشیبی داشته‌اند و در آخرین بازی‌شان هم به مایورکا باختند تا صدر جدول را تقدیم بارسلونا کنند. ضعف در گلزنی، از دست دادن موقعیت‌های متعدد، دفاع و دروازه‌بان ضعیف از جمله انتقاد‌هایی است که زین‌الدین زیدان هنوز نتوانسته پاسخ قانع‌کننده‌ای به آن‌ها بدهد. لاروخا در حالی امشب در جهنم استانبول به میدان می‌رود که دو گزینه برای جانشینی سرمربی فرانسوی مطرح شده است؛ خوزه مورینیو و آلگری، حتی چند رسانه اروپایی نیز اخباری در خصوص مذاکره سران باشگاه با آقای خاص منتشر کرده‌اند و اینکه نتیجه بازی با گالاتاسرای در آینده کادر فنی رئال تأثیر مستقیم دارد. تیم پنجم لیگ ترکیه در ورزشگاه خانگی‌اش تورک تلکام آره‌نا از حمایت هوادارانش سود می‌برد، هوادارانی که باید دید همانند بازیکنان ملی‌پوش خود از جنگ در شمال سوریه حمایت می‌کنند یا نه.

پاری‌سن‌ژرمن صدرنشین در بلژیک مهمان کلوب بروژ است. تیم توماس توخل همچنان در لوشامپیونه رقیب ندارد و با خیال راحت تاخت و تاز می‌کند. با این شرایط بعید است مقابل بروژ مشکلی داشته باشد. در گروه دوم بایرن‌مونیخ ۶ امتیازی در آتن به مصاف المپیاکوس می‌رود. باواریایی‌ها برخلاف همیشه در بوندس‌لیگا سوم جدول هستند و دو بازی آخرشان را با شکست و تساوی پشت سر گذاشته‌اند. جالب اینکه در آستانه این بازی تن هاگ، سرمربی فعلی تیم ملی هلند نیز از علاقه‌اش به حضور روی نیمکت بایرن صحبت کرده و برخلاف انتظار‌ها شایعه آمدنش به آلیانس آره‌نا را رد نکرده است. تاتنهام و ستاره سرخ دیگر بازی گروه را برگزار خواهند کرد. منچسترسیتی با دو برد قاطعی که در دو هفته نخست رقابت‌ها کسب کرده با آرامش بیشتری پذیرای آتالانتاست و شاختار نیز رودرروی دیناموزاگرب قرار می‌گیرد. در گروه D دو تیم مدعی یوونتوس و اتلتیکومادرید به ترتیب میزبان بایرلورکوزن و لوکوموتیو مسکو هستند. بانوی پیر و راه‌راه‌پوشان اسپانیایی با ۴ امتیاز برای صعود به عنوان صدرنشین رقابت سختی با هم دارند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار