کد خبر: 974521
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۵
قاضی‌زاده‌هاشمی:
سرویس سیاسی جوان آنلاین: نماینده فریمان در مجلس با بیان اینکه مصوبه قانونی درباره محرمانه بودن دارایی نمایندگان وجود ندارد، گفت: خوداظهاری علنی نمایندگان درباره اموالشان برای شفافیت در جامعه مفید است.
سیداحسان قاضی‌زاده‌هاشمی نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با فارس، درباره محرمانه بودن لیست اموال و دارایی نمایندگان گفت: اموال نماینده مجلس به هیچ وجه محرمانه نیست، کجای قانون اعلام شده که لیست دارایی‌های وکیل مردم در پارلمان محرمانه است؟ وی افزود: مصوبه قانونی مبنی بر محرمانه بودن اموال و دارایی نمایندگان در مجلس وجود ندارد.
نماینده فریمان در مجلس تصریح کرد: اگر نمایندگان مجلس با خوداظهاری لیست اموال و دارایی‌شان را به مردم اعلام کنند، می‌توانند در امر شفافیت حداکثری در جامعه مفید باشند. قاضی‌زاده‌هاشمی اظهار داشت: من قائل به آن هستم که باید شفافیت از سوی اضلاع مختلف کشور اجرایی و عملیاتی شود و اگر تلاش شود در گروه‌های مختلف این موضوع تحقق پیدا کند اعتماد عمومی بالاتر خواهد رفت. وی گفت: مجلس، دولت و قوه قضائیه باید پیشگام و پیشقدم شفافیت در جامعه باشند.
نماینده فریمان در مجلس افزود: اگر بتوانیم تمامی ارکان کشور را در مسیر شفافیت سوق دهیم برای اعتماد‌سازی عمومی مفید خواهد بود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار