کد خبر: 974457
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
معاون مدیر کل امور عشایری استان اردبیل:
معاون توسعه عمران اداره کل امور عشایری استان اردبیل گفت: در بین عشایر شهرستان خلخال 100 پنل خورشیدی رایگان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، حاتم طهماسبی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای تهیه و خرید این پنل‌های خورشیدی یک میلیارد ریال از محل اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده عشایر استان اردبیل هزینه شده است.

وی به برنامه‌ریزی برای خرید و توزیع ۳۴۰ پنل خورشیدی رایگان در بین عشایر سایر مناطق استان اردبیل اشاره کرد و گفت: پیش از این ۱۴۰ دستگاه پنل خورشیدی برای تامین برق ییلاقات و قشلاقات مناطق مختلف استان توزیع شده است.

معاون مدیر کل امور عشایری استان اردبیل بیان کرد: ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای آبرسانی به قشلاقات استان در سال جاری اختصاص یافته و تلاش می‌کنیم مشکلات قشر عشایر در مناطق قشلاقی کاهش یافته و آبرسانی تسهیل شود.

طهماسبی همچنین از ارائه بیش از ۸۲ میلیارد ریال تسهیلات به عشایر استان در یک سال گذشته خبر داد و گفت: تسطیح و مرمت راه‌های عشایری از مهم‌ترین برنامه‌ها در استان در راستای خدمات‌رسانی به عشایر بوده که در این زمینه در یک سال گذشته ۸۱ کیلومتر از راه‌های عشایری استان بهسازی شده است.

وی همچنین با اشاره به خرید سه دستگاه کامیون آبرسانی سیار برای عشایر استان بیان کرد: توزیع ۹۵ تانکر ثابت هزار و ۲ هزار لیتری رایگان و خرید ۵۰۰ تانکر هزار لیتری نیز برای توزیع آب در بین عشایر استان تهیه و تامین شده است.

طهماسبی اظهارداشت: ۹۰۲ تن آرد و ۶۵۷ تن نهاده دامی نیز در بین عشایر توزیع شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر