کد خبر: 974455
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳
سرپرست فرمانداری اردبیل:
سرپرست فرمانداری اردبیل گفت: برای تکمیل پروژه فاضلاب اردبیل از محل فاینانس داخلی هزار و 200 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، مسعود امامی‌یگانه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از مطالبات اصلی مردم اردبیل تامین آب آشامیدنی سالم و تکمیل فاضلاب اردبیل است و مسئولان استان تلاش می‌کنند این مطالبات بزودی با تکمیل طرح‌های سدیامچی و مدیریت مصرف آب محقق شود.

وی بیان کرد: تامین آب سالم و حفاظت از محیط‌زیست از اولویت‌های دولت تدبیر و امید است و پیش‌بینی می‌شود در بودجه سال آینده اعتبارات لازم برای شبکه آب اردبیل تخصیص یابد.

سرپرست فرمانداری اردبیل برداشت‌های بی رویه از سفره‌های زیرزمینی دشت اردبیل را نگران‌کننده خواند و افزود: فقدان نظارت کافی در برداشت از سفره‌های آب زیرزمینی و نبود مدیریت مناسب در این زمینه باعث ایجاد وضعیت نگران‌کننده کنونی شده است.

امامی‌یگانه با بیان اینکه ۹۰ درصد آب در حوزه کشاورزی مصرف می شود، گفت: برای رفع بحران‌های موجود در بحث آب باید کار را از کشاورزی شروع کرد و در این راستا با اصلاح الگوی کشت و شیوه‌های آبیاری می‌توان مصرف آب را در این بخش به حداقل رساند.

وی تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام را ضروری دانست و تصریح کرد: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام در اولویت اصلی برنامه‌های مسئولان استان است و سعی می شود علاوه بر تکمیل طرح‌های مذکور واحدهای غیرفعال هم فعال شده و به چرخه تولید بازگردند.

سرپرست فرمانداری اردبیل حمایت از سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی را یادآور شد و گفت: از تمام سرمایه‌گذارانی که قصد اجرای طرح‌های تولیدی و اشتغال زایی در اردبیل را دارند حمایت کرده و برای جلب توجه آنها مشوق‌های لازم را اعمال خواهیم کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر