کد خبر: 974453
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۴
معاون وزیر صمت:
معاون وزیر صمت گفت: با ایجاد شهرک صنعتی مشترک مراودات اقتصادی و صنعتی ایران و جمهوری آذربایجان توسعه می‌یابد که بدون شک این مهم برای استان اردبیل نیز بسیار مثمرثمر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، عباس تابش در دیدار با استاندار اردبیل اظهار داشت: با ایجاد شهرک صنعتی مشترک مراودات اقتصادی و صنعتی ایران و جمهوری آذربایجان توسعه می‌یابد که بدون شک این مهم برای استان اردبیل نیز بسیار مثمرثمر است.

وی بیان کرد: سرمایه‌گذاری‌های کلان از سوی سرمایه‌گذاران و نیز بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود به عنوان یک اولویت اساسی برای توسعه صنعتی مطرح بوده و سبب بهره‌گیری قابل قبول نیروی انسانی می‌شود که این موضوع برای ما به عنوان یک اولویت اساسی مطرح است.

معاون وزیر صمت گفت: افزایش روابط و مراودات اقتصادی باید توسعه یابد و در این زمینه به دنبال افزایش روابط با کشورهای خارجی به ویژه کشورهای همسایه هستیم که این مهم با ایجاد شهرک‌های صنعتی مشترک تا حد قابل توجهی محقق خواهد شد و امید می‌رود در این زمینه همکاری‌های لازم مبنای کار قرار بگیرد.

تابش تصریح کرد: راه‌اندازی این شهرک‌ها در استان‌های مرزی نیز از اهم مواردی است که باید مورد توجه قرار دهیم تا بتوانیم با افزایش سرعت توسعه‌ای مشکلات پیش رو را از سر راه برداشته و با اهداف توسعه‌ای پیش رویم که این امر نیازمند انجام اقدامات ریشه‌ای است.

وی اظهار کرد: توسعه صادرات و نیز راه‌اندازی صنایع تبدیلی و تکمیلی نیز باید در استان‌های کم‌تر توسعه یافته مبنای کار قرار گیرد تا محصولات تولیدی را بتوانیم با قیمت مناسب و با سوددهی بیشتر به کشورهای دیگر صادر کنیم که این امر نیازمند تدوین برنامه‌های مناسب و اساسی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر