کد خبر: 974431
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵
پس از آنکه فدراسیون کشتی اعلام کرد اتحادیه جهانی مخالف میزبانی ماهشهر از رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی است، تهران رسما به عنوان میزبان این رقابت‌ها انتخاب شد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: حسن رنگرز در گفتگو با ایسنا، در اینباره اظهار کرد: بدلیل آماده نبودن زیرساخت‌های لازم متناسب با نظر اتحادیه جهانی کشتی و نبود پرواز مستقیم برای تیم‌های خارجی جهت حضور در ماهشهر، در نهایت تهران به عنوان میزبان جام جهانی کشتی فرنگی انتخاب شد و این رقابت‌ها را میزبانی خواهد کرد.

سخنگوی فدراسیون کشتی افزود: بر همین اساس نیز ستادی برای برگزاری جام جهانی در تهران تشکیل شده و خوشبختانه با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته توسط علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی، بحث تامین مالی این رقابت‌ها نیز محقق شده و مشکلی در اینباره وجود ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که این رقابت‌ها در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار می‌شود یا سالن هفتم تیر، گفت: هر دو سالن مزایا و معابی را برای میزبانی این رقابت‌ها دارند. آزادی به لحاظ داشتن استاندارد‌های لازم مناسب میزبانی این رقابت‌هاست، اما از سوی دیگر نیز سالن هفتم تیر با توجه به قدمتی که دارد و در مرکز شهر قرار گرفته، توانایی بیشتری برای جذب طرفداران کشتی را در اختیار دارد.

رنگرز درباره واکنش مسئولان ورزش خوزستان برای میزبانی این رقابت‌ها و نامه استاندار خوزستان به وزیر وزش برای پیگیری این موضوع، گفت: تصمیم‌گیری در این خصوص بر عهده اتحادیه جهانی کشتی بود و اتحادیه جهانی برای برگزاری مسابقات در تهران با توجه به امکانات و امکان پرواز مستقیم برای تیم‌های خارجی اصرار داشت.

وی درباره مخالفت مسئولان خوزستان برای میزبانی از رقابتی غیر از جام جهانی کشتی فرنگی، نیز خاطرنشان کرد: ما این آمادگی را داشتیم که بجای جام جهانی، میزبانی رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان را به ماهشهر بدهیم، اما به تصمیم دوستان در عدم میزبانی از این رقابت‌ها نیز احترام می‌گذاریم. آن‌ها اصرار داشتند میزبان جام جهانی باشند، اما این موضوع از اراده فدراسیون کشتی خارج است.

سخنگوی فدراسیون کشتی در پایان درباره میزبان جام باشگاه‌های جهان نیز گفت: در حال بررسی این موضوع هستیم تا میزبانی شایسته برای این رقابت‌ها داشته باشیم. میزبان جام باشگاه‌های جهان نیز در اسرع وقت مشخص خواهد شد.
منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار