کد خبر: 974427
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸
هزینه‌کرد ۷۵ میلیارد ریالی سپاه در سروآباد
فرمانده سپاه شهرستان سروآباد از اجرای ۱۳۵ پروژه محرومیت‌زدایی و پیشرفت و آبادانی با ۷۵ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار جوان از سروآباد، جعفر غفاریان صبح امروز در یک نشست خبری که با حضور خبرنگاران برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان سروآباد جزو 30 شهرستان کم‌برخوردار کشور است که به همین دلیل محرومیت‌زدایی آن مورد توجه سپاه قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در راستای رفع محرومیت از چهره این شهرستان، یکی از شهرستان‌های پایلوت قرارگاه پیشرفت و آبادانی قرار گرفت و با توجه به نیاز هر نقطه اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در دستور کار قرار گرفت.

وی عنوان کرد: در قالب طرح قرارگاه پیشرفت و آبادانی، بیش از ۹۰ پروژه در طول دو سال‌ گذشته با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد تومان در این شهرستان اجرا شد.

غفاریان اظهار کرد: ۴۵ پروژه هم جدای از ۹۰ پروژه‌ قرارگاه پیشرفت و آبادانی با ۴۰ میلیارد ریال توسط بسیج سازندگی در این شهرستان اجرایی شده است. 

وی ادامه داد: احداث پل، احداث و مرمت مسجد، احداث خانه عالم، مرمت مدرسه و احداث جاده بین مزارع از پروژه‌های محرومیت‌زدایی اجرا شده در این شهرستان است.

فرمانده سپاه شهرستان سروآباد اظهار کرد: احداث ۴۳ واحد مسکونی برای نیازمندان زیرپوشش کمیته امداد با مشارکت این نهاد با بیش از ۲۰ میلیارد ریال هم یکی از برنامه‌های سپاه در این شهرستان است.

به گفته وی، احداث ۷۷ واحد مسکن مددجویی برای مددجویان بهزیستی با کمک این سازمان هم از دیگر اقدامات محرومیت‌زدایی سپاه در سروآباد با هدف رفع مشکلات مسکن نیازمندان در این شهرستان است.

غفاریان همچنین از اهدای 120 فقره جهیزیه به زوج‌های نیازمند در این شهرستان خبر داد و گفت:‌ 500 میلیون تومان نیز در عرصه‌های سازندگی‌ و اقتصادی مقاومتی به افراد متقاضی واجد شرایط پرداخت شده است.

وی توزیع 600 بسته سبد کالایی، 600 بسته لوازم‌التحریر و 600 ثوب البسه برای افراد نیازمند را از دیگر اقدامات سپاه در راستای رفع محرومیت در این شهرستان برشمرد.

وی با بیان اینکه سپاه سروآباد و قرارگاه پیشرفت و آبادانی همکاری بسیار خوبی با بنیاد علوی دارد، گفت: بسیج سازندگی سپاه سروآباد در زمینه شناسایی عرصه‌های محرومیت با بنیاد علوی همکاری بسیار خوبی دارد و  با استفاده از ظرفیت‌های موجود، اقدامات خوبی انجام شده است.

وی با اشاره به استقرار بنیاد علوی در شهرستان سروآباد گفت: همکاری خوب سازندگی سپاه با بنیاد علوی موجب رضایت‌مندی جدی مردم شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر