کد خبر: 974304
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۷
سرويس اقتصادی جوان آنلاين:‌ بر‌اساس مصوبه کارگروه تنظیم بازار گوشت‌های منجمد برزیلی در حال انقضای تاریخ مصرف شرکت پشتیبانی امور دام و بخش خصوصی، در بازار توزیع می‌شود.
به گزارش تسنیم کارگروه تنظیم بازار در جلسه اخیر خود به موضوع ذخایر راهبردی گوشت گوساله وارداتی شرکت پشتیبانی امور دام و بخش خصوصی ورود کرد و با توجه به در حال اتمام بودم تاریخ مصرف، دستور توزیع آن‌ها را در بازار صادر کرد.
عباس قبادی، دبیر کارگروه تنظیم بازار مصوبه توزیع گوشت‌های منجمد گوساله وارداتی در بازار با توجه به محدودیت تاریخ مصرف آن‌ها را اعلام کرد. متن این مصوبه به شرح زیر است. با توجه به محدودیت زمانی انقضای تاریخ مصرف بخشی از گوشت‌های منجمد شرکت پشتیبانی امور دام مربوط به ذخایر راهبردی و و محموله‌های بخش خصوصی و ضرورت مدیریت منابع ارزی و محوله‌های وارداتی به‌گونه‌ای که از بروز زیان مضاعف و عرضه بیش از نیاز در این مقطع و بروز کمبود در ماه‌های پایانی سال جلوگیری گردد، مقرر گردید سازمان دامپزشکی کشور خروج محموله‌های گوشت منجمد برزیلی برای عرضه در بازار را منوط به مجوز شرکت پشتیبانی امور دام نماید. در این مصوبه کارگروه تنظیم بازار همچنین تبصره‌ای نیز آمده است که شرکت پشتیبانی امور دام مکلف است مجوز عرضه را بر اساس اولویت تاریخ تولید صادر نماید.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مریم رضایی
|
Netherlands
|
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
0
0
ایاگوشت منجمدی،که توعیدخریدم میگن تاپانزده روز میشه استفاده کرددرسته یانه
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار