کد خبر: 974280
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۴
شهردار منطقه 8 در جلسه با عوامل معاونت فنی و عمرانی خبر داد:
شهردار منطقه هشت جلسه ای با معاون وعوامل معاونت فنی و عمرانی منطقه هشت برگزار نموده و پیرامون نحوه اجرای پروژه جداره سازی بیرونی بازار تبریز بحث و تبادل نظر نمودند.

 دکتر علی مدبر در این جلسه با اشاره به وضعیت نامناسب جداره های بیرونی بازار، وضع کنونی جداره ها را در شان این بازار تاریخی که به عنوان بزرگترین بازار سرپوشیده جهان ثبت جهانی شده است، ندانسته و از آغاز عملیات اجرایی اصلاح جداره های بازار طی ماه های آتی خبر داد.

شهردار منطقه هشت در ادامه گفت: نمای ظاهری بازار بسیار نامناسب بوده و هویت تاریخی این مجموعه عظیم را خدشه دار نموده است  چرا که درجداره های بازار حد فاصل دارایی تا میدان نماز هیچ نشانه ای مبنی بر اینکه پشت این جداره ها بزرگترین بازار آجری مسقف جهان واقع شده ست یافت نمیشود که طبق دستور شهردار محترم تبریز، برآنیم عملیات جداره سازی سنتی نمای بیرونی بازار را حدفاصل تقاطع دارایی تا میدان نماز به زودی اجرائی نمائیم.

مدبر در ادامه بر لزوم همکاری با سازمان سیما منظر و اداره کل میراث فرهنگی استان در پیشبرد امورات مرمتی تاکید نموده و خواستار حذف زوائد بصری بازار با همکاری ارگانهای مختلف شد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر