کد خبر: 974225
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷
سردار آزمون، کریم انصاریفرد و رامین رضاییان سه لژیونر ایران شب درخشانی را با تیم‌های باشگاهی خود پشت سر گذاشتند.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: بازگشت از تیم ملی فوتبال بعد از بازی با کامبوج و بحرین برای بعضی از بازیکنان ایران خوش یمن بود و سه لژیونر فوتبال کشورمان در تیم‌های باشگاهی خود شب درخشانی را پشت سر گذاشتند.

کریم انصاریفرد مهاجم تیم فوتبال السیلیه قطر در هفته هفتم لیگ ستارگان قطر موفق شد برای این تیم دو گل بزند. السیلیه در این بازی با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی رسید.

سردار آزمون در هفته سیزدهم لیگ روسیه با تیم زنیت برابر تیم سابق خود یعنی روستوف قرار گرفت و برابر این تیم به برد پرگل ۶ بر یک رسید. آزمون در این بازی گل سوم تیمش را از زاویه بسته وارد دروازه حریف کرد و همچنین یک پاس گل داد تا به روند رو به رشد خود در زنیت ادامه بدهد.

جالب‌ترین آمار گلزنی بازیکنان ایرانی این هفته به رامین رضاییان مدافع تیم الشحانیه قطر اختصاص دارد. الشحانیه شب گذشته برابر تیم الاهلی به میدان رفت که این بازی در نهایت با نتیجه تساوی ۲ - ۲ خاتمه یافت. رامین رضاییان هر دو گل این مسابقه را به ثمر رساند. او ابتدا با یک ضربه سر برای الشحانیه گلزنی کرد. در دقیقه ۸۵ و زمانی که الشحانیه با نتیجه ۲ بر یک عقب بود، رضاییان توانست با ضربه پنالتی گل دوم خودش را به ثمر برساند تا تیمش از شکست فرار کند.

در مرحله سوم جام حذفی پرتغال هم روز گذشته دو لژیونر ایران به میدان رفتند. تیم ریو آوه در حضور یک نیمه‌ای مهدی طارمی توانست با یک گل برابر تیم کوندیشا به پیروزی برسد. تک گل ریوآوه را نونو سانتوس در دقیقه ۷۵ به ثمر رساند.

در همین چارچوب تیم آوس پرتغال با حضور مهرداد محمدی با نتیجه ۵ بر ۲ برابر فارنس مغلوب شد تا وداع زودهنگامی با این رقابت‌ها داشته باشد. محمدی از دقیقه ۳۴ مسابقه وارد زمین شد.

تیم فوتبال خنت بلژیک در هفته یازدهم ژوپرلیگ شب گذشته به مصاف واسلند رفت که این بازی با دو گل به سود خنت تمام شد. میلاد محمدی مدافع چپ تیم ملی فوتبال ایران در این بازی روی نیمکت تیم خنت حضور داشت و شانس بازی را از دست داد.

در همین چارچوب تیم فوتبال یوپن به مصاف تیم اوستنده رفت و با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسید. امید ابراهیمی هافبک ایرانی در ترکیب یوپن بود و در دقیقه ۴۳ کارت زرد گرفت.

در هفته نهم لیگ برتر انگلیس هم تیم برایتون به مصاف تیم استون ویلا رفت و با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد. علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی تیم برایتون همانند هفته‌های گذشته حتی در لیست ۱۸ نفره این تیم حضور نداشت تا شب تلخش با سکونشینی و باخت برایتون کامل شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار