کد خبر: 974168
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۲
مردی که شش‌سال قبل در جریان دعوا بر سر سوار شدن اسکیت‌هوایی مرتکب قتل شده‌بود به زودی در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می‌شود.
سرویس حوادث جوان آنلاین: به گزارش جوان، شامگاه ۱۲‌مهر‌سال‌۹۲ مأموران کلانتری‌۱۳۲ زیباشهر از حادثه خونین در پارک ارم با خبر شده و خود را به محل رساندند. بررسی‌ها نشان داد پسری ۲۴‌ساله در جریان نزاعی خونین با ضربات چاقو مجروح و پس از انتقال به بیمارستان آیت‌الله کاشانی فوت شده‌است.

یکی از دوستان مقتول در شرح ماجرا گفت: من همراه شبیر به خانه یکی از دوستانمان رفتیم و آنجا مشروب خوردیم و مست کردیم. بعد برای تفریح به پارک ارم رفتیم. خواستیم سوار اسکیت هوایی شویم که صف آن شلوغ بود.

تصمیم گرفتیم صف را به هم بزنیم و بی‌نوبت سوار شویم که چند نفر اعتراض کردند و از صف دور شدیم، اما دوباره برگشتیم و با کسانی که اعتراض کرده‌بودند، درگیرشدیم. در آن درگیری مردی از صف جدا شد و چاقو کشید و ضربه‌ای به پهلوی شبیر زد که زخمی شد و او را به بیمارستان بردیم که فوت شد.

همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی تحقیقات برای بازداشت متهم به جریان افتاد. مأموران پلیس در جریان تحقیقات خود چند مظنون را بازداشت کردند، اما مشخص شد که در جریان وقوع حادثه نقش نداشته‌اند و آزاد شدند.
شش‌سال پس از ارتکاب قتل، اما متهم اصلی حوالی میدان قزوین شناسایی و بازداشت شد.

متهم در بازجویی‌ها به جرمش اعتراف کرد و گفت: شب حادثه همراه همسرم در صف سوار شدن به اسکیت هوایی بودم که چند پسر از راه رسیدند و خواستند بدون نوبت سوار شوند که من و چند نفر اعتراض کردیم که آن‌ها دور شدند. لحظاتی بعد، اما در حالی که چوب داشتند برگشتند و شروع به کتک زدن کردند. وقتی برای میانجیگری وارد شدم یکی از آن‌ها فحاشی کرد که من چاقو کشیدم و نمی‌دانم چطور به او برخورد کرد.

متهم ادامه داد: من روز بعد از حادثه به پارک برگشتم و درباره حادثه تحقیق کردم که گفتند پسری که چاقو خورده‌بود، فوت شده است.

متهم گفت: من پیک موتوری هستم و صاحب همسر و یک فرزندم. به خاطر زن و بچه‌ام ترسیدم که خودم را معرفی کنم که پلیس من را بازداشت کرد.

با کامل شدن تحقیقات بازپرس مرد جوان را به اتهام قتل عمد مجرم شناخت و کیفرخواست علیه وی صادر شد. متهم به زودی در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار