کد خبر: 974132
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۵
قدر درانی سردار سلامی از عراقی‌ها
فرمانده کل سپاه انقلاب اسلامی با اشاره به خدمت‌گذاری موکب‌های عراقی به زائران اربعین حسینی (ع) گفت: مردم عراق نهایت محبت، عشق و مهمان‌نوازی خود را نشان دادند و ما دست و خاک کف پاهایشان را می‌بوسیم و امیدواریم در سلامت و امنیت باشند.
سرويس ايثار و مقاومت جوان آنلاين:  سردار حسین سلامی امروز با حضور در مراسم جاماندگان اربعین حسینی (ع) در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور گسترده مردم در این مراسم اظهار داشت: اربعین روزی است که همه رودخانه‌های بزرگ عشق و محبت الهی به سمت امام حسین (ع) پیش می‌روند و نشان می‌دهند که امام حسین (ع) حقیقت جاری است که از مرز زمان عبور کرده و همه دل‌های مشتاق را متوجه خود کرده است.

وی ادامه داد: شیفتگی مردم ولایتمدار و حسینی ایران قطراتی از دریای بیکران عشق به امام حسین (ع) است که وحدت امت اسلامی را به نمایش می‌گذارد.

فرمانده کل سپاه افزود: امت اسلام بر مبنای عاشورا و امام حسین (ع) است که همین موضوع ریشه ظلم و استبداد را از بین خواهد برد چرا که امام حسین (ع) جهانی و متعلق به تمامی بشریت و هستی است که تحت تأثیر درخشان نور امام حسین (ع) هستند.

فرمانده کل سپاه انقلاب اسلامی با اشاره به ویژگی‌های بارز نهضت امام حسین (ع) تصریح کرد: مهم‌ترین جلوه نهضت امام حسین (ع) فراگیر بودن آن است که همه نسل‌ها و عصر‌ها را در خود ذوب می‌کند و توجه همگان را به یک گِرد عشق به حسین (ع) فرا می‌خواند.

سردار سلامی سپس با اشاره به خدمت‌گذاری موکب‌های عراقی به زائران اربعین حسینی گفت: مردم عراق نهایت محبت، عشق و مهمان‌نوازی خود را نشان دادند و ما از تک‌تک آن‌ها تشکر می‌کنیم و دست و خاک کف پاهایشان را می‌بوسیم و امیدواریم در سلامت و امنیت باشند.

وی در پایان با اشاره به اتحاد و هم‌بستگی دو کشور ایران و عراق خاطرنشان کرد: ما در کنار برادران عراقی هستیم و این حرارتی که مشتاقان امام حسین (ع) ایجاد کردند استکبار جهانی را ذوب می‌کند.
منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار