کد خبر: 974034
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵
سرپرست ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران گفت: خودرو‌های تولید سال ۹۳ و ماقبل آن باید برای دریافت معاینه فنی مراجعه کنند.
سرویس جامعه جوان آنلاین: حسین مقدم سرپرست ستاد معاینه‌فنی خودور‌های تهران گفت: آذر ماه خودرو‌هایی تولید داخل سال ۹۳ و ماقبل آن و خودرو‌های خارجی تولید سال ۲۰۱۴ و ماقبل آن باید برای اولین بار برای دریافت معاینه فنی مراجعه کنند.

وی گفت: آبان ماه سال گذشته ۲۲۰ هزار دستگاه خودرو به مراکز معاینه فنی مراجعه کردند که این عدد بسیار زیاد است و برای اینکه امسال نیز با تراکم مراجعات در مراکز معاینه فنی رو به رو نشویم لازم است شهروندان چند هفته زود‌تر برای دریافت معاینه فنی مراجعه کنند تا در صف‌ها معطل نمانند.

سرپرست ستاد معاینه‌فنی خودور‌های تهران افزود: روزانه ۴۵۰۰ دستگاه خودرو به مراکز شهر تهران مراجعه می‌کنند که با توجه به ظرفیت ۵۴ خط معاینه فنی مختص خودرو‌های سبک با پراکندگی مناسب در مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران همچنین فعالیت برخی از مراکز در دو شیفت کاری شهروندان بدون هیچ معطلی و یا انتظار در صف نسبت به اخذ معاینه فنی اقدام می‌کنند.

مقدم افزود: شهروندان می‌توانند به منظور مراجعه برای دریافت معاینه فنی در سایت سازمان معاینه فنی استان تهران نوبت دریافت کنند.

وی ادامه داد: ما به صاحبان خودرو‌هایی که معاینه فنی آن‌ها منقضی می‌شود، پیامک یادآوری ارسال می‌کنیم. این پیامک‌ها به شهروندانی ارسال می‌شود که معاینه فنی خود را از تهران دریافت کرده باشند و شماره موبایل آن‌ها در سامانه ثبت شده باشد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار