کد خبر: 974023
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲
مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان:
مهندس شهبازي گفت: در دو سال گذشته حدود ۳.۵ میلیارد تومان برای پیاده رو سازی و مناسب سازی معابر سطح این منطقه اعتبار صرف شده است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،به نقل از روابط عمومي منطقه 10 شهرداري اصفهان مهندس شهبازي اظهار كرد:باتوجه به تاکید شهردار اصفهان، در دو سال گذشته نهضت پیاده رو سازی و روان‌سازی مسیر تردد شهروندان در مناطق مختلف مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: پیاده روسازی خیابان‌های شهید حیدری، امامزاده ابراهیم، حکیم اسدی، جی، شهروند، میرزا نصیر و شهید حسین صفوی نژاد بخشی از اقدامات منطقه ۱۰ در راستای مناسب‌سازی تردد شهروندان بوده است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان ادامه داد: در سال‌جاری با اعتبار دو میلیاردتومان پیاده‌روسازی خیابان‌های پروین، صباحی و ضلع شمالی میدان قدس انجام می‌شود.

وی با اشاره به نارضایتی شهروندان از عملیانی نشدن پیاده‌روسازی خیابان معلم و اقع در خیابان حکیم شفاهی دوم، گفت: در بودجه سال آینده اعتبار لازم برای پیاده روسازی این خیابان پیش‌بینی خواهد شد.

شهبازی با بیان اینکه خیابان معلم به طول حدود ۸۰۰ مترمربع دارای مسیر پیاده روی دو طرفه است که عرض هر کدام از آنها یک مترو ۶۰ سانت است، اظهار کرد: این خیابان نیاز به ۱۶۰۰ متر جدول‌گذاری دارد که اعتبار مورد نیاز برای اجرای آن حدود ۴۰۰ میلیون تومان است و در بودجه سال آینده لحاظ خواهد شد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر