کد خبر: 974013
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۷
حاشیه‌های قاچاق فیلم‌های سینمایی و انتشار آن در فضای مجازی، به شکایت از یک تهیه‌کننده و کارگردان رسید.

سرویس فرهنگی جوان آنلاین: جریان قاچاق فیلم‌های سینمایی و انتشار آن در فضای مجازی آن هم با کیفیت بالا، سوژه رسانه‌ها شده و حاشیه‌ها و واکنش‌های فراوانی را از سوی صاحبان آن آثار به دنبال داشته است. البته جریان فقط به اینجا ختم نمی‌شود؛ چون رسانه‌های خارجی نیز این قضیه را دنبال و منتشر کردند.

روی سخن برخی عوامل این فیلم‌ها به سمت وزارت ارشاد بود که می‌گفتند، این وزارتخانه باعث انتشار غیرقانونی آثارشان است و نسخه‌ها از آنجا به بیرون درز کرده است؛ اما سازمان سینمایی هم در جواب گفت که از طریق مقامات قضایی موضوع را پیگیری خواهد کرد.

این جریان و حاشیه‌های آن انگار انتها ندارد؛ تا جایی که مطلع شدیم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سید جمال ساداتیان و سعید روستایی (تهیه کننده و کارگردان متری شیش و نیم) در دادگاه رسانه به خاطر نشر اکاذیب، تهمت و ... شکایت کرده است.

حالا باید دید مقصر اصلی قاچاق فیلم‌ها کیست و جای این سوال باقی می‌ماند که آیا صاحبان آثاری که منافعشان از دست رفته باید از وزارت ارشاد شکایت کنند یا این وزارتخانه باید آن‌ها را به دادگاه بکشاند و یا قرار است از راه‌های دیگری این جریان حل شود؟

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
قاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۶
0
0
کجای فیلم اشکال داشت؟ ضمن اینکه برخی از صحنه هایی که حقایق را نشان میداد هم سانسور کرده بودند. ظاهرا مشکل جای دیگر بوده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار