کد خبر: 973811
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱
تجربه ديگران، در خدمت سفر خوشِ شما
ای خواب در اربعین بر خلاف ظاهر ساده اش بسیار مهم است. اولین تجربه من این است که حتما نگاهی به ساعت خود می اندازم و غروب آفتاب را در نظر دارم. حتی اگر توان راه رفتن هم داشته باشم...

"جای خواب در اربعین بر خلاف ظاهر ساده اش بسیار مهم است. اولین تجربه من این است که حتما نگاهی به ساعت خود می اندازم و غروب آفتاب را در نظر دارم. حتی اگر توان راه رفتن هم داشته باشم از یک ساعت مانده به غروب آفتاب به فکر اسکان و خواب هستم و موکبی را برای این کار در نظر میگیرم. شما هم اگر خانوادگی در این پیاده روی شرکت کرده اید حتما باید موکبی را انتخاب کنید که جای خواب خانم ها و اقایانش زیاد از هم دور نباشد چون تجربه ای در این باره دارم مبنی بر اینکه..."

***

به گزارش جوان آنلاين، حتما برای شما هم اتفاق افتاده که قبل از رفتن به سفر، به فکر پیدا کردن اطلاعاتی در رابطه با مقصد، اماکن دیدنی و طبیعی و از همه مهمتر مسیرهای مطمئن و امن آن بوده باشد.
نوشته هاي اول اين مطلب بخشي از پادکست اربعين در پادکست مسير است که در گفتگو با افرادي که تجربه زيادي در پياده روي اربعين دارند تهيه شده است.
حالا "پادکست مسیر" می خواهد چراغ راه تمام ایرانی ها در سفرهایشان باشد. جایی که می توانید قبل از هر حرکتی، اطلاعات بسیار ویژه و مهمی در مورد نحوه رسیدن به مقصد و اماکن طبیعی و تفریحی و گردشی و مذهبی و تاریخی آن کسب کنید.
"پادکست مسیر" با کوله باری از تجربه ی سفربه شهرها و کشورهای مختف دنیا در شرایطی رونمایی شد که "مسیر اربعین" را به عنوان اولین اثر معنوی خود به همراهان عرضه کرده است.
تجربه پیاده روی به کربلا که می توان با شنیدن آن، از تجربه افرادی که بارها با پای پیاده راه کربلای معلی را در پیش گرفته اند آگاه و از نیازها و الزامات آن مطلع شوید.
پس برای همراه شدن، این پادکست را با زائران اربعین به اشتراک بگذارید و برای شنیدن پادکست های دیگر اینجا کلیک کنید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار