کد خبر: 973669
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۶
حجت الاسلام والمسلمین شهیدی:
نماینده، ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: استقبال از راهپیمایی اربعین نشان می‌دهد امروز فرهنگ ایثار، فداکاری و شهادت بین مردم ما جاری است. این مردم در دفاع از انقلاب اسلامی اجازه هیچ دخالت و توطئه‌ای به دشمنان را نمی‌دهند و به واقع می‌توان گفت راهپیمایی اربعین امتداد مسیر انقلاب اسلامی است.
سرویس ایثار و مقاومت جوان آنلاین: به گزارش «روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران»، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی در جلسه شورای معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به پیش رو بودن اربعین حسینی (ع) گفت: واقعه عاشورا از تأثیرگذارترین و ماندگارترین رخداد‌هایی است که منشأ تحولات اساسی در تاریخ شد و با گذر زمان نه‌تن‌ها یاد و خاطره آن از بین نرفت بلکه پیام آن جاودان شد.

وی افزود: یادگار اصلی قیام عاشورا فرهنگ ایثار، شهادت، مقاومت و فداکاری است که نسل به نسل امتداد یافته و امروز به ما رسیده است و نقش اساسی این فرهنگ را در تمام عرصه‌های انقلاب اسلامی می‌بینیم و بی‌شک فرهنگ ایثار و شهادت ضامن دوام و امتداد انقلاب اسلامی است.

نماینده، ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به راهپیمایی باشکوه اربعین گفت: این راهپیمایی تبلور وحدت و همدلی تمام شیعیان است و همه‌ساله شاهدیم که شیعیان از تمام کشور‌ها برای حضور در این راهپیمایی حضور پیدا می‌کنند. مردم ما نیز با حضور میلیونی خود در این راهپیمایی این پیام را به دشمنان می‌رسانند که اگر روزی جوانان کشورمان انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند و با سربند‌ها و نشان‌های امام حسین (ع) از کشور دفاع کردند، امروز نیز این همان فرهنگ بین مردم جاری است و اجازه هیچ دخالت و توطئه‌ای به دشمنان داده نمی‌شود و در واقع می‌توان گفت راهپیمایی اربعین امتداد مسیر انقلاب اسلامی است.

معاون رییس جمهور در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال جاری، ضمن تأکید بر اهمیت تعامل مثبت با نمایندگان مجلس گفت: همه افراد می‌توانند در انتخابات شرکت کنند و به کاندیدای مورد نظر خود رأی دهند، اما بنیاد شهید و امور ایثارگران که متعلق به بهترین انسان‌هاست به‌هیچ‌وجه درگیر موضوعات سیاسی و جناحی نخواهد شد و در همایش اخیر مسئولان ستادی و استانی بنیاد نیز بر این موضوع تأکید شده است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر اهمیت پیگیری حل مشکل اشتغال ایثارگران گفت: طی ۶ سال گذشته بیش از ۱۰۰ هزار شغل برای ایثارگران ایجاد شده است، اما همچنان ایثارگران جویای شغلی هستند که باید برای این عزیزان برنامه‌ریزی خوبی صورت بگیرد و در این زمینه می‌توان از ظرفیت‌های صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران به‌ویژه در روستا‌ها استفاده بیشتری کنند.

وی همچنین پس از استماع گزارش عبدالله پاکاری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان ضمن تشکر از تلاش‌های صورت گرفته در این استان گفت: کار ساماندهی تمامی گلزار‌های مطهر شهدای استان گیلان به اتمام رسیده است و امیدواریم ضمن توجه کامل به رهنمود مقام معظم رهبری در مورد گلزار‌های مطهر شهدا هرچه سریع‌تر کار ساماندهی گلزار‌های بقیه استان‌ها نیز به اتمام برسد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار