کد خبر: 973597
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱
با حضور عوامل نیروی انتظامی تبریز و معاون خدمات شهری منطقه ۸ انجام پذیرفت:
به منظور ساماندهی دستفروشان بازار تاریخی تبریز، جلسه مشترکی با حضور معاون خدمات شهری منطقه هشت و عوامل نیروی انتظامی تبریز برگزار شد.
به منظور ساماندهی دستفروشان بازار تاریخی تبریز، جلسه مشترکی با حضور معاون خدمات شهری منطقه هشت و عوامل نیروی انتظامی تبریز برگزار شد.
در این جلسه پیرامون ساماندهی دستفروشان بازار، بحث و تبادل نظر گردید.
 بنا بر این گزارش در این جلسه، ابراهیم پور با اشاره به مشکل سد معبر موجود در محدوده مرکزی شهر، این مشکل را یکی از معضلات سال‌های اخیر منطقه برشمرده و گفت: با توجه به وجود سیل عظیم دستفروشان، جمع آوری آمار کامل دستفروشان جهت ساماندهی آن‌ها را از ماه قبل آغاز نموده ایم و با شناسایی کامل دستفروشان بازار طی ماه‌های آتی عملیات ساماندهی آن‌ها را بر اساس نیازمندی آن‌ها اجرایی خواهیم کرد.
ابراهیم پور با اعلام اینکه طی جلسات مختلف با فرمانداری مقرر شده است که دستفروشان مرفه که حتی بنام خود نیز چندین مغازه دارند کاملا برچیده خواهند شد و بعد از آن ۱۶۰ نفر از دستفروشان مستحق بازار به موسسات و شرکت‌های خصوصی معرفی گردند تا در آن شرکت‌ها  مشغول بکار شوند.
وی افزود برخی از دستفروشان بازار نیز عضو سازمان‌های حمایتی بهزیستی و کمیته امداد هستند که باید با این سازمان‌های حمایتی هماهنگی گردد تا دست فروشان عضو این نهاد‌ها را ساماندهی و جمع آوری کنند.
ابراهیم پور افزود: بعد از گزینش کامل دستفروشان تنها ۴۴ دستفروش نیازمند باقی می‌مانند که مقرر شده است مکان‌هایی برای آن‌ها تعیین شود تا به فعالیت خود ادامه دهند.
معاون خدمات شهری منطقه هشت در پایان بر لزوم  اتحاد عوامل و ارگان‌های مختلف جهت ساماندهی دستفروشان را امری لازم و ضروری دانسته و خواستار اتحاد واحد‌های مختلف بالاخص عوامل محترم نیروی انتظامی جهت ساماندهی دستفروشان شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر