کد خبر: 973578
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۴
شهردار منطقه هشت تبریز مطرح کرد:
به منظور تجهیز و راه اندازی بازارچه صنایع دستی درب استانبول، شهردار منطقه هشت جلسه‌ای با هنرمندان صنایع دستی تبریز برگزار نموده و پیرمون مشارکت با هنرمندان صنایع دستی تبریز در راه اندازی بازارچه صنایع دستی درب استانبول تبادل نظر نمودند.
در این دیدار دکتر علی مدبر ضمن مهم برشمردن پروژه بازارچه درب استانبول، قرار گیری این بازاچه در مجاور درب تاریخی استانبول را پتانسیل قوی برای هویت بخشی و فعال سازی بازارچه برشمرده و از هنرمندان صنایع دستی تبریز خواست نهایت تلاششان را برای رونق بخشی به این بازارچه و برگزاری برنامه‌های هنری و فرهنگی مرتبط در این بازارچه بکار گیرند تا شاهد راه اندازی یکی از بهترین بازارچه‌های صنایع دستی کشور در مجاورت درب تاریخی استانبول باشیم.
مدبر گفت: احداث بازارچه صنایع دستی درب استانبول در راستای حمایت از قشرهنرمند شهرو تقویت هنر‌های صنایع دستی استان بوده است که امیدواریم با همکاری هنرمندان صنایع دستی شهرمان این بازارچه رونق تجاری و گردشگری به خود گرفته و  بعد از افتتاح مجموعه شاهد رونق گردشگری در این منطقه تاریخی شهر باشیم.
در انتهای این جلسه هنرمندان و اصحاب هنری تبریز به بیان نظرات خود پیرامون نحوه تجهیز و راه اندازی بازارچه صنایع دستی درب استانبول پرداختند و هماهنگی‌های لازم در خصوص راه اندازی بازارچه انجام پذیرفت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر