کد خبر: 973542
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۹
محسن علی‌اکبری تهیه‌کننده سریال «نفوذ» خبر داد
در صحنه‌های قطار سکانس‌های مربوط به بمب‌گذاری ریل قطار را در پیشوای ورامین ضبط کردیم که یک قطار قدیمی را با همکاری همکاران خوب راه‌آهن آورده و از آن در تصاویرمان استفاده کردیم. بعد از آن در موزه عبرت سکانس‌های مربوط به شکنجه‌های ساواک قبل از انقلاب، سکانس‌هایی را نیز داخل زندان قصر مقابل دوربین بردیم.
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: تهیه‌کننده سریال «نفوذ» از حضور آیت‌الله طالقانی و آیت‌الله مطهری در فصل جدید این سریال و برای نشان دادن برهه‌ای از تاریخ معاصر خبر داد. البته هنوز بازیگران این دو شخصیت انتخاب نشده‌اند. 
«محسن علی‌اکبری» تهیه‌کننده سریال «نفوذ» در گفتگو با فارس، درباره مراحل تولید فصل جدید این سریال گفت: از روز اول تصویربرداری تا به حال در لوکیشن‌هایی نظیر هتل لاله، موزه عبرت، قطار، زندان قصر، شهرک سینمایی غزالی، سینما فرخ و مدرسه عالی شهید مطهری تصویر‌های مربوطه را ضبط کرده‌ایم.

وی در توضیح سکانس‌هایی که تصویربرداری شده است، ادامه داد: در صحنه‌های قطار سکانس‌های مربوط به بمب‌گذاری ریل قطار را در پیشوای ورامین ضبط کردیم که یک قطار قدیمی را با همکاری همکاران خوب راه‌آهن آورده و از آن در تصاویرمان استفاده کردیم. بعد از آن در موزه عبرت سکانس‌های مربوط به شکنجه‌های ساواک قبل از انقلاب، سکانس‌هایی را نیز داخل زندان قصر مقابل دوربین بردیم. همچنین در هفته جاری صحنه‌های مربوط به حلبی‌آباد و خانه فراماسونری را در شهرک سینمایی ضبط کردیم. این سریال یکی از پرلوکیشن‌ترین سریال‌های صداوسیما در این چند سال اخیر است. این تهیه‌کننده همچنین بیان داشت: در سینما فرخ واقع در میدان قزوین صحنه‌های مربوط به سینمای قبل از انقلاب را ضبط کردیم و در مدرسه عالی شهید مطهری واقع در میدان بهارستان سکانس‌های ختم آیت‌الله طالقانی را تصویربرداری کردیم. علی‌اکبری در ادامه با اشاره به بازیگر نقش آیت‌الله طالقانی و آیت‌الله مطهری نیز افزود: ما برای نشان دادن برهه‌ای از تاریخ معاصر باید بازیگرانی را برای ایفای نقش آیت‌الله مطهری و طالقانی انتخاب کنیم، اما این موضوع زمانبر است و باید بعد از ضبط سکانس‌های سایت کبکان به سمت این سکانس‌ها برویم.

وی ادامه داد: تا الان علیرام نورایی، رحیم نوروزی، احمد نجفی، امیرمحمد زند، امین اسکندریان، یلدا افشاری‌نیا و چند بازیگر خارجی جلوی دوربین این سریال رفته‌اند و تصویربرداری تا پایان بهمن ماه ادامه دارد. این تهیه‌کننده درباره ساخت و ساز لوکیشن‌های جدید این سریال نیز گفت: در حال حاضر لوکیشن سایت کبکان در شمال کشور در دست ساخت است. همچنین پادگان مریوان را به زودی با نظر مساعد امیر سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران خواهیم ساخت. جلسه حضوری با امیر سیاری داشتیم و ایشان همراهی خوبی را با ما برای تصویربرداری این سکانس‌ها داشتند. قرار بر این شد تا لشکر ۱۶ زرهی قزوین در خدمت گروه تولید سریال قرار بگیرد تا بتوانیم سکانس‌های مربوط به پادگان مریوان را مقابل دوربین ببریم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار