کد خبر: 973475
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷
رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج تاکید کرد
رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج خبرداد : از پویش های مردمی و کارهایی که توسط سمن ها و صاحب نظران حوزه مدیریت پسماند انجام می‌گیرد استقبال می‌کنیم.
احمد خیری در کارگروه فرهنگی سازمان مدیریت پسماند که با حضور صاحب نظران و فعالین حوزه فرهنگی و اجتماعی و دانشگاهی برگزار شد اظهار داشت: بحث پسماند در کشور علاوه بر مسائل فنی و اجرایی دارای ابعاد مختلف فرهنگی و اجتماعی است که باید به آن توجه داشته باشیم و بتوانیم مشارکت مردم را در امور مربوط به پسماند جذب کنیم.
 
 وی بابیان اینکه بحث محیط زیست شهری اکنون بیشتر از گذشته مورد توجه قرار گرفته است و شهروندان به آن توجه بیشتری می کند، گفت: بنابراین باید با انجام اقدامات فرهنگی در حوزه محیط زیست شهری ورود کرده و زمینه را برای فعالیت سمن ها فراهم کنیم.
 
این مسئول با اشاره به فعالیت های سازمان در شش ماه گذشته یادآور شد: معتقدم ما به عنوان مدیریت شهری باید تسهیل‌گر باشیم و در این زمینه از پویش های مردمی و کارهایی که توسط سمن ها و صاحب نظران انجام می‌گیرد استقبال می‌کنیم.
 
خیری در پایان با تاکید بر نقش زنان در بحث مدیریت پسماند، ارایه آموزش‌های شهروندی، استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی جهت انعکاس مشکلات حوزه پسماند، تقویت زیرساخت های شهری و مدیریتی جهت جلب  همکاری شهروندان، استفاده از ظرفیت‌های اساتید دانشگاه و دانشجویان در بحث تولید محتوا و همچنین استفاده از شیوه های نوین آموزشی برای کودکان و بزرگسالان از جمله مواردی بود که مورد تاکید و توجه حاضرین در جلسه قرار گرفت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار