کد خبر: 973341
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲
رئیس پلیس تهران بزرگ از دستگیری سارقان المان‌های شهری خبر داد و گفت: متاسفانه برخی از سارقان پیمانکاران شهرداری هستند.
سرویس جامعه جوان آنلاین: سردار حسین رحیمی صبح امروز در حاشیه حضورش در صحن شورای شهر با حضور در جمع خبرنگاران با بیان این که شهرداری و شورای شهر همکاری‌های مختلفی دارند گفت: متاسفانه سهم امنیت در بودجه‌های دوستان صفر است.

وی با بیان این که در بخش کلانتری‌ها، مدیریت شهری باید کمک می‌کرد افزود: ۱۱ سال است که مصوبه‌ای در این خصوص داریم و قرار بود تعداد کلانتری‌ها به ۲۰۰ کلانتری برسد و در گام اول ۴۰ کلانتری ساخته شود که نشد و نهایتا در هفته ناجا با کمک خیرین یک الی دو کلانتری را آغاز کردیم، اما از طرف شهرداری اقدامی نشد.

وی با اشاره به حجم همکاری‌های پلیس و شهردرای گفت: روزانه ده‌ها و حتی صد‌ها خدمت به شهرداری‌ها ارائه می‌شود و امیدواریم همکاری‌ها دو طرفه باشد چرا که در سایه امنیتی که پلیس ایجاد کرده، سایر دستگاه‌ها در کمال آرامش حرکت می‌کنند و امیدواریم بتوانیم با کمک شهرداری روند صعودی‌تری داشته باشیم.

رحیمی در مورد گلایه اعضای شورا از وضعیت موتور سیکلت‌ها اظهار کرد: ما از انجام رفتار‌های بدون مطالعه پرهیز می‌کنیم و بحث موتورسیکلت‌ها را سال‌های سال است که دنبال می‌کنیم و آن زمانی که من در راهور تهران بودم نیز برنامه‌هایی داشتیم، اما معتقدیم باید کار ریشه‌ای و عمیق شود تا شاهد تحول باشیم. به مردم قول می‌دهم که به زودی طرحی برای موتور سیکلت‌ها به مرحله اجرا درآید.

وی در مورد ارتباط پلیس و شهرداری با بیان این که ارتباطی پیوسته، اما یک طرفه حاکم است ادامه داد: پلیس انواع و اقسام حمایت‌ها از شهرداری دارد، اما از آن طرف اصلا کمک‌ها قابل ذکر نیست و یا حداقلی است.

رئیس پلیس تهران در مورد انهدام باند فروش سوالات کنکور نیز با بیان این که این دستگیری‌ها در زمان کنکور بود، اما رسانه‌ای نکردیم گفت: یک گروه بزرگ دست به دست هم داده و سعی در فروش سوالات کنکور داشتند و حتی پاسخ‌ها را نیز آماده کرده بودند که خوشبختانه همکاران ما در پلیس امنیت در تهران و برخی استان‌ها با هماهنگی وزارت علوم این باند را منهدم کردند.

رحیمی همچنین در مورد سرقت وسایل و تجهیزات شهری از جمله مجسمه‌ها، دیواره‌های صوتی و ... نیز اظهار کرد: باند هشت نفره‌ای که اقدام به سرقت حدود ۴۴ تابلو، تصویر و المان شهری کرده بودند را منهدم کرده و کسانی که دیواره‌های صورتی را نیز ربوده بودند، دستگیر و منهدم شدند؛ باید اعلام کنم متاسفانه برخی از آن‌ها از پیمانکاران شهری هستند.

وی در مورد ربایندگان سردیس‌های تهران با بیان این که وقتی سردیسی نصب می‌شود باید امکانات حفاظتی و مراقبتی آن نیز ایجاد شود گفت: به نتایج خوبی در این زمینه رسیده‌ایم و بعدا اعلام می‌کنیم.
منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار