کد خبر: 973232
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۴:۱۵
شایعه کناره‌گیری سرمربی کشتی فرنگی در فاصله ۱۰ ماه تا المپیک
شایعه استعفای محمد بنا اهالی کشتی را نگران کرده است؛ شایعه‌ای که روز به روز پررنگ‌تر می‌شود و سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نیز به آن واکنشی نشان نداده است.
مانی سعيدی
سرویس ورزشی جوان آنلاین: البته مسئولان فدراسیون کشتی هرگونه کناره‌گیری بنا را تکذیب کرده‌اند و عنوان می‌کنند استعفایی در کار نیست. با این حال اتفاقات یک هفته اخیر سرنوشت ادامه کار بنا در تیم ملی کشتی فرنگی را با ابهام روبه‌رو کرده است. یکی از اتفاقاتی که به شایعه قهر بنا دامن زد، غیبت سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های قهرمانی کشور در خوزستان بود که در روز‌های پایانی هفته گذشته برگزار شد.

البته پس از غیبت بنا، حسن رنگرز مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی در گفتگو با خبرگزاری ایسنا، دلیل غیبت بنا را بیماری فرزندش عنوان کرد: «نوزاد محمد بنا شدیداً دچار بیماری شده بود و شرایط به گونه‌ای نبود که وی بتواند ناظر این رقابت‌ها باشد. سایر اعضای کمیته فنی ناظر این رقابت‌ها بودند و سرمربی تیم ملی به دلیل بیماری فرزندش تنها غایب کمیته فنی است.»

پس از غیبت در مسابقات قهرمان کشوری کشتی فرنگی، بنا دیروز هم در جلسه اهالی کشتی با وزیر ورزش شرکت نکرد تا شایعات رنگ و بوی جدی‌تری به خود بگیرد. علیرضا، دبیر رئیس فدراسیون کشتی در حالی دیروز به همراه غلامرضا محمدی و حسن رنگرز، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد و مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی در وزارت ورزش با مسعود سلطانی‌فر، محمدرضا داورزنی و سایر معاونان وزیر دیدار کردند که بنا در این جلسه حضور نداشت.

با این حال مسئولان فدراسیون کشتی شایعه استعفای بنا را تکذیب می‌کنند. حسام‌الدین جعفری، سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی دیروز در گفتگو با خبرگزاری ایرنا، در پاسخ به این سؤال که چرا بنا به همراه علیرضا دبیر، غلامرضا محمدی و حسن رنگرز مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی در نشست ستاد عالی بازی‌های المپیک و آسیایی حضور نیافته است، اینطور واکنش نشان داد: «نشست در رابطه با برنامه‌ریزی در خصوص برخی اعزام‌ها و همچنین حضور در برخی تورنمنت‌های بین‌المللی بود که محمد بنا با توجه به حضور رنگرز از او خواست که در جلسه موارد مورد نظر را مطرح کند. استعفایی در کار نیست و او همچنان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی است.»

تکذیب‌های سرپرست و مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی در شرایطی است که برخی خبرگزاری‌ها از دلخوری سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی از دبیر به دلیل برخی انتصاب‌ها خبر داده‌اند. با وجود چنین مسائلی به نظر می‌رسد در حالی که کمتر از ۱۰ ماه به آغاز المپیک توکیو باقی مانده است، چنین خبر‌هایی می‌تواند فضای کشتی فرنگی را که از رشته‌های پرامید برای کسب مدال در توکیو است، بحرانی کند. شایسته است با توجه به نتایج قابل قبول کشتی فرنگی در جهانی قزاقستان با بنا، نگرانی‌هایی که در خصوص غیبت سؤال‌برانگیز سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی وجود دارد، برطرف شود تا گوش‌شکسته‌های کشورمان در فضای آرام و بی‌تنش آماده افتخارآفرینی در المپیک ۲۰۲۰ شوند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار