کد خبر: 973168
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۱
گفت وگوی "جوان آنلاین "با سرمربی تیم ملی تکواندو
فریبرز عسکری سرمربی تیم‌ملی تکواندو گفت: این دوره از مسابقات همچون گرندپری ژاپن با توجه به اینکه ۴۰ امتیاز المپیکی دارد از حساسیت بالایی برخوردار است و برای همین باید تلاشمان را برای کسب امتیاز این رقابت‌ها انجام بدهیم.
سرویس ورزشی جوان آنلاین - وحید صابری : تیم ملی تکواندوی کشورمان در حالی چند روز دیگر تهران را به مقصد صوفیه برای مسابقات گرندپری ۲۰۱۹ بلغارستان ترک می‌کند که فرزان عاشورزاده را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. این مسابقات از روز جمعه آغاز می‌شود و تیم ملی کشورمان با ۵ تکواندوکار به مصاف حریفان خود می‌روند.
فریبرز عسکری سرمربی تیم ملی تکواندو در گفت و گو با "جوان آنلاین" درباره آخرین وضعیت تیم ملی تکواندو گفت: خدا را شکربچه‌ها از آمادگی خوبی برخوردار هستند. این دوره از مسابقات همچون گرندپری ژاپن با توجه به اینکه ۴۰ امتیاز المپیکی دارد از حساسیت بالایی برخوردار است و برای همین باید تلاشمان را برای کسب امتیاز این رقابت‌ها انجام بدهیم.
وی افزود: طبق برنامه ریزی قرار است ۵ تکواندوکار در این رقابت‌ها شرکت کنند که در وزن ۵۸- هادی پور، وزن ۶۸- احمدی و حسینی و در وزن ۸۰+ رجبی و مردانی برای مسابقات برابر حریفان قرار خواهند گرفت. فرزان عاشورزاده نیز پیش از این قرار بود به این رویداد اعزام شود، اما به دلیل اینکه شرایط جسمانی مطلوبی نداشت با صلاحدید پزشک متخصص شرکت نخواهد کرد. با توجه به اینکه این نفرات در رقابت‌های گرندپری ژاپن نیز حضور داشتند همگی از شرایط خوبی برخوردار هستند و ما سعی کردیم فشار زیادی به آن‌ها وارد نکنیم تا دچار مصدومیت نشوند.
عسکری در ادامه خاطر نشان کرد: هر چند عاشورزاده مصدوم است، اما در نظر داریم تا برای مسابقات بعدی که آبان ماه در صربستان برگزار می‌شود او ار در یک وزن بالاتر به میدان بفرستیم. هدف ما این است که عاشورزاده را در میان ۲۰ تکواندوکار برتر رنکینگ المپیک قرار دهیم.
سرمربی تیم ملی با شاره به اینکه مردانی از بند مصدومیت رهایی یافته اظهار داشت: مردانی به دلیل مصدومیتی که برایش بوجود آمده بود نتوانست یک هفته با تیم تمرین کند، اما در حال حاضر از شرایط خوبی برخوردار است و امیدوارم در مسابقات هم بتواند نتیجه لازم را کسب کند. او با تجربه است و می‌تواند حتی با وجود مصدومیت برابر حریفان به میدان برود.
وی درباره ارزیابی اش از لیگ برتر تکواندو گفت: به نظرم باید از سال بعد لیگ کمی زودتر برگزار شود چرا که مسابقات نباید فشرده باشد. هفته‌های اول هستیم و از الان نمی‌شود درباره تکواندوکاران حرف خاصی زد و ارزیابی دقیقی داشت، اما به هر حال انتظار می‌رود شاهد مسابقات خوبی باشیم. امیدوارم در لیگ جدید با توجه به توانایی تکواندوکاران جوان شاهد ظهور چند پدیده باشیم تا در آینده برای تیم ملی کشورمان افتخار آفرین باشند.
 
عسکری: گرندپری بلغارستان از حساسیت بالایی برخوردار است
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار