کد خبر: 973164
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۶
فحش دادن و ارتزاق از همان چیزی که به آن فحش می‌دهند، به فرهنگ میان روشنفکرانی اینچنینی تبدیل شده و حتا اگر شرایط هم بر گرد گردون آنان باشد باز خود را منتقد نشان می‌دهند
سرويس فرهنگ و هنر جوان آنلاين: بدنی که می‌بینید همان تابوی جعلی ۴۰ ساله است! شاید سپهر (عکسی که می‌بینید) هم مثل من فاصله چندانی با چهل سالگی نداشته باشد.
مثل خیلی از ما محصولات چهار دهه انقلاب.
این اندام از ریخت افتاده جنازه سرپا ایستاده
مردگان متحرک

این متن بخشی از دفاع مذبوحانه یکی از مدیران تئاتر مستقل از نمایشی است که به دلیل برهنگی اجازه اجرا نیافت. نمایش فرانکنشتاین

اگر همین نمایش با برهنگی و تصویری که می‌بینید منتشر می‌شد احتمالا باز هم چیزی از فحش دادن کاسته نمی‌شد.

بنظر می‌رسد از نگاه بابک احمدی از مدیران تئاتر مستقل، مستقل بودن یعنی زیرپا گذاشتن تمام آنچیزی که در عرف و شرع و قانون بدان اشاره شده و مستقل بودن یعنی لخت ایستادن جلوی تماشاگر و نمایش اجرا کردن و حرکات آنچنان انجام دادن.

جالب آنکه نقطه ارتزاق بسیاری از همین معترضان روشنفکر از قبل، آنچیزی است که بدان فحش می‌دهند. به گواه نوشته احمدی مردگان متحرک (منظور این مدیر مستقل از این عنوان جوانان به دنیا آمده در دوران انقلاب است) چگونه حق مدیریت در این کشور پیدا می‌کنند و اداره تئاتر مستقل را برعهده دارند آن هم با آن قامت بی قواره مورد اشاره شده توسط این مدیر تئاتر مستقل.

فحش دادن و ارتزاق از همان چیزی که به آن فحش می‌دهند، به فرهنگ میان روشنفکرانی اینچنینی تبدیل شده و حتا اگر شرایط هم بر گرد گردون آنان باشد باز خود را منتقد نشان می‌دهند.غافل از آنکه حنای این افراد که به اشتباه در جایی از مدیریت در مجموعه‌ها جای خوش کردند دیگر رنگی ندارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار