کد خبر: 973146
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸
سرمربی تیم بسکتبال مهرام تهران با اعلام اینکه تیمش مدعی کسب عنوان قهرمانی است، گفت: از مذاکره با حدادی به هیچ عنوان اطلاعی ندارم.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: مصطفی هاشمی درباره شرایط تیم بسکتبال مهرام تهران برای حضور در فصل جدید لیگ‌برتر توضیح داد: ۱۷ - ۱۸ روز است که تمرینات خود را شروع کرده و در حال آماده شدن هستیم. دیر شروع کردیم، اما این یک ماه را هم غنیمت می‌دانیم. زمان برای شروع تمرینات پیش فصل کم بود، اما امیدوارم همه تیم‌هایی که در پویایی بسکتبال ایران نقش داشته‌اند کم کم آماده شوند تا شرایط خوبی در لیگ داشته باشند.

او تاکید کرد: من همیشه گفته‌ام که اولویت بسکتبال ایران باشگاه‌های حاضر در لیگ هستند. پیش فصل مناسب، حمایت اسپانسر‌ها و داشتن برنامه مشخص در این بخش همیشه باعث می‌شود که بسکتبال ایران به راه درست خود بازگردد. در حال حاضر ما نیز تمرینات خود را پیگیری می‌کنیم تا بهترین شرایط را برای فصل پیش رو داشته باشیم.

سرمربی تیم بسکتبال مهرام تهران در پاسخ به این سوال که آیا اقدامات فدراسیون برای شروع فصل جاری مناسب بود؟ توضیح داد: همیشه گفته‌ام که اگر قرار است در مورد چیزی نظر بدهیم، باید از الف تا‌ی آن موضوع مطلع باشیم. باید بدانیم تصمیماتی که گرفته می‌شود در حال و آینده چه تاثیری دارد. لیگ‌برتر ایران در این ۶ تا ۷ سال روند نزولی داشت و اینطور نبود که لیگ بسکتبال به یک باره ضعیف شود. هر سال ضعیف‌تر از سال قبل شد تا به این نقطه رسید.

او ادامه داد: امسال فکر می‌کنم نسبت به سال گذشته لیگ بهتری را شاهد باشیم. این صحبت را با توجه به تعداد بالای تیم‌ها (۱۴ تیم) نمی‌گویم و تنها بحث کمیت را مد نظر قرار نمی‌دهم، هر چند که حتی کمیت هم به مرور زمان کیفیت را به همراه دارد. مطمئنا امسال فصل بهتری را نسبت به فصل گذشته خواهیم داشت و امیدوارم لیگ امسال خروجی مناسبی نیز برای بسکتبال ایران داشته باشد.

هاشمی در پاسخ به این سوال که آیا تیم مهرام پس از یک سال غیبت در لیگ، امسال نیز در قامت مدعی کسب عنوان قهرمانی ظاهر می‌شود؟ توضیح داد: ابتدا باید بگویم که حضور دوباره مهرام در لیگ به عنوان یکی از شناسنامه‌های بسکتبال ایران، مطمئنا تاثیرات عمیق و مفیدی خواهد داشت. بسکتبال ایران بعد از ۱۲ - ۱۳ سال به این تیم‌ها مدیون است. تیم‌های دیگر مثل اکسون و شیمیدر در بخش خصوصی را نیز باید حفظ کنیم و به زبان ساده‌تر باید آن‌ها را بغل کنیم. بازگشت تیم‌هایی مثل مهرام، به لیگ‌برتر اهمیت زیادی می‌بخشد. وجود چنین تیم‌ها و اسپانسر‌هایی در بهبود شرایط لیگ تاثیرات مثبت دارد. با توجه به سابقه‌ای هم که مهرام دارد قطعا در قامت یک مدعی ظاهر خواهد شد و بهترین نفرات را هم جذب کرده است.

سرمربی تیم بسکتبال مهرام در پاسخ به این سوال که آیا با حامد حدادی برای حضور در این تیم برای فصل پیش رو مذاکره‌ای داشته‌اند؟ اظهار کرد: واقعیت این است که در این مورد اطلاعاتی ندارم، اصلا روح من هم از این موضوع بی اطلاع است. با این حال اگر هم قرار باشد حامد در تیم ما بازی کند باید در تمرینات پیش فصل حضور پیدا کند و نمی‌شود که تنها در زمان مسابقات به تیم اضافه شود. با این حال صحبتی در این مورد نشنیده‌ام و اگر هم موضوعی باشد مدیریت باشگاه جواب‌های دقیق‌تری دارند، چون من بی‌اطلاع هستم.

او در پاسخ به این سوال که آیا نفرات حاضر در لیگ امسال با توجه به تعداد بالای تیم‌ها در سطح بسکتبال ایران هستند؟ اظهار کرد: ابتدا باید خود ما به لیگ‌برتر اهمیت دهیم. اگر باشگاه‌ها تمرینات پیش فصل خوبی پشت سر بگذارند قطعا خروجی بهتری به دست می‌آید و در پایان فصل هم ۲ تا ۳ بازیکن به بسکتبال ایران هدیه خواهد شد. در فصل پیش رو نیز ۵ تا ۶ تیم مدعی و در یک سطح داریم که می‌توانند رقابت خوبی در لیگ داشته باشند. امیدوارم لیگ خوبی را شاهد باشیم.
منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار