کد خبر: 973040
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۱
پایان رقابت‌های چوگان جام ارتش گرامیداشت حافظ
۴ تیم برای حضور در نهمین دوره رقابت‌های چوگان جام ارتش اسب‌های خود را زین کردند و راهی میدان شدند تا در مسابقاتی جذاب و حرفه‌ای در مقابل حریفان خود صف آرایی کنند.
سرویس ورزشی جوان آنلاین یه گزارش روابط عمومی فدراسیون چوگان، روز نخست نهمین دوره رقابت‌های چوگان جام ارتش با شروع طوفانی تیم‌های شرکت کننده آغاز شد و در نخستین دیدار تیم‌های کانون چوگان و نوروز آباد مقابل یکدیگر صف آرایی نمودند، که کانونی‌ها در این دیدار حریف خود را با نتیجه ۷ بر ۳.۵ از پیش رو برداشتند و راهی فینال شدند. در آن سو و در بازی دوم قصر فیروزه نیزنتوانست مقابل ذوالفقار میزبان بازی بهتری را انجام دهد و این میزبان بود که در ۴ چوکه تماشایی توانست حریف خود را ازپیش رو برداشته و حریف کانون چوگان در دیدار پایانی شود.
اما در روز پایانی این رقابت‌ها و در دیدار رده بندی چوگان بازان نوروز آباد مقابل تیم قصر فیروزه قرار گرفتند و این بازی را با نتیجه ۸ بر ۴ به حریف خود واگذار نمودند تا قصر فیروزه سکوی سوم این رقابت‌ها را از آن خود کند.
در بازی پایانی نهمین دوره رقابت‌های چوگان جام ارتش، کانون چوگان ایران مقابل ذوالفقار میزبان در ۴ چوکه مهیج و دیدنی متوقف شد و با نتیجه ۴ بر ۲.۵ جام قهرمانی را در خانه میزبان جی گذاشت تا ذوالفقار ارتش این جام را بالای سر ببرد.
این رقابت‌ها با حضور پر شور تماشاچیان، مسئولین و اصحاب رسانه بصورت زنده از شبکه ورزش سیما پخش گردید.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار