کد خبر: 972850
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۵:۴۵
رئیس جمهور با تأکید بر شکست توطئه امریکا در فشار حداکثری علیه ملت بزرگ ایران، اظهارداشت: امروز همه آمار، ارقام و روحیه مردم نشان می‌دهد که دوران اثرگذاری فشار حداکثری به پایان رسیده است.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر ریاست جمهوری، دکتر روحانی روز گذشته در جلسه هیئت دولت گفت: همه آمار و شرایط نشان می‌دهد، مسیری که ملت، نظام، رهبری، نیرو‌های مسلح و همه جناح‌ها انتخاب کرده‌اند، درست است و باید با وحدت، اتحاد و یکپارچگی این مسیر را ادامه دهیم. رئیس جمهور افزود: ملت بزرگ ایران با مقاومت، نشاط، کار و تلاش و فداکاری حداکثری توانستند تحریم حداکثری و تروریسم اقتصادی را شکست دهند. مردم ایران در این یک سال و نیم گذشته کمر دولت امریکا را شکستند و هیچ تردیدی وجود ندارد که امروز قدرت ایران از هر زمان دیگر بیشتر است. رئیس جمهور افزود: البته مردم از لحاظ اقتصادی دچار مشکلاتی هستند که همه باید دست به دست هم داده و در راستای کاستن از مشکلات مردم تلاش کنیم.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع تحولات منطقه پرداخت و اظهار داشت: متأسفانه هنوز در گوشه و کنار منطقه شعله‌هایی دیده می‌شود که گاهی این شعله در یمن و گاهی در نزدیکی مدیترانه و مرز‌های ترکیه و سوریه است. وی با بیان اینکه دولت ترکیه نسبت به مرز‌های جنوبی خود نگرانی‌هایی دارد و حق آنهاست که این نگرانی‌شان برطرف شود، گفت: معتقدیم باید راه و شیوه درست در این مسیر انتخاب شود. روحانی تصریح کرد: شیوه‌ای که امروز انتخاب شده و توافقاتی که در پشت پرده صورت گرفته به نفع منطقه نخواهد بود و ما از کشور دوست و برادر خود ترکیه و دولت این کشور می‌خواهیم که در این گونه امور دقت و حوصله بیشتری به خرج داده و در مسیری که انتخاب شده، تجدیدنظر کند. وی با اشاره به ضرورت هوشیاری نسبت به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در ماه‌های آینده به عنوان یک حرکت بزرگ سیاسی در کشور، گفت: همه آن‌هایی که مسئول اجرا و نظارت هستند، باید کاری کنند که نشاط سیاسی مردم افزایش پیدا کند.

رئیس جمهور در ابتدای سخنان خود در جلسه هیئت دولت با گرامیداشت ایام اربعین حسینی، گفت: این ایام روز‌های بیان عشق و ارادت و اظهار شیفتگی در برابر خاندان رسالت است. وی با تجلیل از محبت و پذیرایی مردم عراق نسبت به زوار امام حسین (ع) که همواره وجود داشته و در این ایام متبلور می‌شود، گفت: خوشبختانه امسال با تلاش دولت و حذف روادید تسهیلات خوبی در سفر مردم به عراق برای حضور در این اجتماع بزرگ به وجود آمده است. رئیس جمهور تأکید کرد: این اجتماع بزرگ دل امریکایی‌ها و صهیونیست‌ها را می‌لرزاند و آن‌ها را مرعوب می‌کند؛ حضور میلیونی مردم با عشق و علاقه در هر شرایطی در این اجتماع عظیم، یک قدرت‌نمایی بزرگ سیاسی، فرهنگی و معنوی به شمار می‌رود. دکتر روحانی ادامه داد: خوشبختانه همه دستگاه‌ها به خوبی در این مسیر همکاری و تلاش می‌کنند و افتخار دارند که بتوانند در این راه گامی بردارند. رئیس جمهور اظهار داشت: در این ایام یک نمایش بزرگ و حماسه کربلایی‌ها، مجاهدین راه خدا و عاشقان خاندان رسالت در کربلا شکل می‌گیرد و این نشئت گرفته از رحمت و لطف خداوند است.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
قاسم
|
Germany
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۸
0
0
فشار حد اکثری بر شما که اثر نداشته و نخواهد داشت مردم بیجاره له شدند و دولت شما فقط فساد بشت فساد داشته و دارد. خداوند هرگز نخواهد گدشت
یک ایرانی در المان
|
Germany
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۹
0
0
استقلال از نان شب واجب تره. مجانی چیزی نیست. آلمان همه چیز داره بجز استقلال. همه کشورهای دنیا باید از ایران یاد بگیرند. اگر آمریکا آلمان را چهل روز نه چهل سال محاصره اقتصادی بکنه، آلمانیها سریع تسلیم آمریکا میشدند.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۱
0
0
دوران کارگزاران فشار حداکثری به مردم هم رو به پایان است و شما به جای کلید بفکر شاه کلید باش.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار