کد خبر: 972652
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۵:۴۷
پسر بچه ۸‌ساله‌ای که از سوی اعضای باند آدم‌ربا در شهرستان میناب به گروگان گرفته شده‌بود، با تلاش مأموران پلیس نجات پیدا کرد و در سلامت کامل به خانواده‌اش تحویل داده شد.
سرویس حوادث جوان آنلاین: به گزارش جوان، چند روز قبل مردی به مأموران پلیس شهرستان میناب خبر داد که پسربچه هشت‌ساله‌اش گم شده‌است. او گفت: ساعتی قبل پسرم برای خرید نان خانه را ترک کرد، اما دیگر برنگشت. هر کجا که سراغ داشتیم به دنبالش گشتیم، اما وقتی از پیدا کردن بچه ناامید شدیم تصمیم گرفتیم تا پلیس را از ماجرا با خبر کنیم که حالا درخواست کمک داریم.

بعد از مطرح شدن شکایت مأموران پلیس در اولین گام با بررسی دوربین‌های مداربسته ساختمان‌های اطراف نانوایی متوجه شدند که سه‌مرد جوان طفل را سوار بر یک خودرو کرده و از محل دور شده‌اند. بعد از به دست آمدن سرنخ، شاکی با دیدن تصاویر متهمان، آن‌ها را شناسایی کرد. در حالی که تحقیقات برای بازداشت متهمان در جریان بود شاکی به مأموران پلیس خبر داد که آدم‌ربایان با او تماس گرفته‌اند. او گفت آن‌ها در جریان تماس‌خود در قبال رهایی طفل درخواست پول کرده‌اند. در شاخه دیگری از تحقیقات کارآگاهان متوجه شدند که آدم‌ربایان قصد دارند با عبور از مرز ایران وارد خاک افغانستان شوند. آن‌ها سرانجام موفق شدند مخفیگاه متهمان را شناسایی و یکی از آدم‌ربایان را بازداشت کنند. مرد جوان ابتدا گفت که از ماجرا خبر ندارد، اما وقتی با تصاویر خود در دوربین‌های مداربسته مواجه شد به جرمش اعتراف کرد. او گفت: سناریوی آدم‌ربایی را با همدستی دو نفر از دوستانش طراحی و اجرا کرده است. او گفت: ما می‌دانستیم که پدر طفل مردی پولدار است بنابراین برای اخاذی از وی تصمیم گرفتیم تا پسرش را ربوده و به این شیوه از او اخاذی کنیم.

آدم‌ربایان زمانی که از بازداشت همدست خود با خبر شدند طفل را به واسطه یکی از دوستانشان به پایگاه بسیج سندریک سپرده و متواری شدند که پسربچه در سلامت کامل به خانواده‌اش تحویل داده‌شد. سرهنگ محمد رستمی، فرمانده انتظامی شهرستان میناب گفت: تحقیقات برای بازداشت دو متهم فراری در جریان است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار