کد خبر: 972650
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۵
زن جوانی که متهم است با دستبرد به آرایشگاه‌های زنانه ۲۰۰‌میلیون تومان سرقت کرده‌است، سرانجام به دام مأموران پلیس افتاد.
سرویس حوادث جوان آنلاین: به گزارش جوان، چندی قبل شکایت‌های مشابهی درباره سرقت از مشتریان آرایشگاه‌های معروف زنانه شرق تهران به مأموران کلانتری‌۱۲۶ تهرانپارس گزارش شد. بررسی‌شکایت‌های مطرح شده حکایت از این داشت که همه مشتریان این آرایشگاه‌ها به یک شیوه هدف سرقت قرار گرفته‌اند، بنابراین مأموران احتمال دادند که همه سرقت‌ها از طرف یک‌نفر در حال رقم خوردن است. یکی از شاکیان در توضیح ماجرا گفت: امروز وقت آرایشگاه داشتم و بعد از انجام کارهایم در آرایشگاه پول را حساب کردم و راهی خانه‌ام شدم. ساعتی بعد، اما چند پیامک برایم ارسال شد که نشان می‌داد ۴۰‌میلیون تومان از حسابم برداشت شده‌است. من که تعجب کرده‌بودم خیلی زود به سراغ کیفم رفتم، اما متوجه شدم که کارت عابربانکم از داخل کیفم سرقت شده است. احتمال می‌دهم که کارت من داخل آرایشگاه سرقت شده‌باشد.

در شاخه دیگری از تحقیقات مأموران پلیس با بررسی دوربین‌های مداربسته آرایشگاه‌هایی که ماجرای سرقت‌ها در آن رقم خورده‌بود متوجه شدند که در همگی سرقت‌ها زنی جوان حضور دارد. همچنین مشخص شد که این زن در فرصتی مناسب کیف یا کارت عابربانک زنان را سرقت می‌کند، بنابراین به عنوان مظنون اصلی تحت تعقیب قرار گرفت.
 
مأموران پلیس همچنین در بررسی حساب‌هایی که از آن برداشت شده‌بود، متوجه شدند که محل برداشت از کارت‌های شاکیان مغازه‌های طلافروشی است. آن‌ها همچنین با بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته این مغازه‌ها خریدار طلا را که زنی جوان بود، شناسایی کردند. تحقیقات همچنین نشان داد که خریدار طلا همان زنی است که در جریان سرقت‌ها نقش داشته است.

بعد از به دست آمدن این اطلاعات بود که مأموران موفق شدند مخفیگاه زن جوان را حوالی کلانتری شناسایی و دو روز قبل او را بازداشت کنند. زن جوان در اولین بازجویی‌ها به جرمش اعتراف کرد و گفت: من دارای مدرک کارشناسی هستم و از مدتی قبل بود که تصمیم گرفتم به این شیوه از زنان سرقت کنم و تاکنون موفق به ۲۰‌فقره سرقت شده‌ام.

متهم ۲۷‌ساله توضیح‌داد: من ابتدا آرایشگاه‌های معروف و شلوغ را برای سرقت انتخاب می‌کردم و به بهانه آرایش کردن وارد می‌شدم و کنار میز کار که مشتریان پولشان را حساب می‌کردند منتظر سوژه‌ای مناسب می‌ماندم. وقتی مشتریان پول را حساب می‌کردند رمز عابربانکشان را حفظ می‌کردم و سپس در فرصتی مناسب کیف یا کارت عابربانک‌شان را سرقت می‌کردم و برای برداشت پول راهی طلافروشی‌ها می‌شدم.

سرهنگ مجید عسگری‌نیا، رئیس کلانتری‌۱۲۶ تهرانپارس گفت: ارزش مالی پرونده در حال حاضر ۲۰۰ میلیون تومان است و تحقیقات برای کشف جرائم بیشتر متهم در جریان است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار