کد خبر: 972562
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷
امیر تاجیک، مستندساز و مدیر سابق شبکه مستند سیما دومین مستند موبایلی خود را با نام «سکو‌های آزادی، سمفونی هواداری» درباره حال و هوای استادیوم آزادی ساخت.
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: تاجیک در این مستند با ساده‌ترین ابزار ضبط فیلم یعنی موبایل شخصی‌اش اولین حضور فرزند کوچکش را در ورزشگاه آزادی و دربی بزرگ تهران را ثبت کرده است.

وی که اخیرا «سکو‌های امن افغانستان» را نیز به همین شیوه تولید کرده، این روایت را با قدم‌های کوچک فرزندش به سوی استادیوم آزادی شروع می‌کند و در ادامه همراه با خیل عظیم هواداران حاضر در استادیوم بخشی از داستان هر کدام را به تصویر می‌کشد.

«سکو‌های آزادی، سمفونی هواداری» کوشیده قاب کوچکی برای نمایش حس و حال هوادارانی باشد که سال‌ها است استادیوم آزادی خانه رویا‌ها و امیدهایشان است.

هوادارانی که در آزادی گریسته‌اند، خندیده‌اند، برده‌اند، باخته‌اند، جشن گرفته‌اند و یا در سوگ کسی سکوت کرده‌اند. آدم‌هایی معمولی که با وجود تعصبات تیمی گاهی عشق به فوتبال مجبورشان می‌کند از حریف تمجید کنند.
«سکو‌های آزادی؛ سمفونی هواداری» روایت عاشقان فوتبال است که از هر صنف و مسلک و مذهب و در هر لباسی، ساعتی را روی سکو‌های استادیوم آزادی، شانه به شانه هم نشسته و با فراموش کردن تفاوت‌ها، قلبشان با هم می‌تپد.

این مستند در خصوص نحوه ورود و خروج از استادیوم آزادی با راه اندازی گیت‌های جدید هم اطلاعاتی به مخاطب ارائه می‌کند که می‌تواند مفید باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار