کد خبر: 972544
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز :
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: افزایش خودسرانه قیمت نان در برخی مناطق گزارش شده که شهروندان می توانند شکایات خود را از طریق سامانه 124 مطرح کنند.

رامین ربیعی در خصوص قیمت نان گفت: با وجود اینکه هزینه های کارگری، حامل های انرژی و برخی مواد اولیه نانوایی ها مانند خمیر مایه افزایش چشمگیری داشته اما از آبان ماه ۹۳ تاکنون قیمت ‌نان (در نانوایی هایی که آرد سهمیه دولتی دارند) ثابت بوده و تغییری نداشته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز در خصوص اعلام نرخ جدید نان بیان کرد: جلسات ویژه کارشناسی در این رابطه برگزار شده و در آن به دقت و با جزئیات روشن، قیمت تمام شده نان با شرایط موجود مورد بررسی قرار گرفته است اما این گزارش باید در جلسه کارگروه آرد و نان استان البرز نیز مطرح شود.

ربیعی ادامه داد: بر این اساس نرخ جدید نان در استان البرز باید به تصویب اعضای این کارگروه استانی برسد که بر اساس هماهنگی های صورت گرفته با استانداری البرز در هفته جاری این جلسه برگزار خواهد شد.

وی در پایان ضمن اعلام اینکه همچنان یارانه به نان تعلق می گیرد و مردم در این زمینه نگران نباشند، افزود: افزایش خودسرانه قیمت نان در برخی مناطق گزارش شده که شهروندان می توانند شکایات خود را از طریق سامانه ۱۲۴ با معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز مطرح کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار