کد خبر: 972542
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹
دور هفتم مسابقات رده‌های سنی زیر ۱۴، ۱۶ و ۱۸ سال جهان با بازگشت آرین غلامی به صدر جدول رده‌بندی رده سنی زیر ۱۸ سال همراه بود.
به گزارش جوان آنلاین و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شطرنج، دور هفتم مسابقات رده‌های سنی زیر ۱۴، ۱۶ و ۱۸ سال جهان روز گذشته (دوشنبه) در کشور هند برگزار شد و نمایندگان ایران همانند دور ششم برابر رقیبان خود به ۲ پیروزی، ۲ تساوی و ۲ شکست رسیدند.

در دور هفتم، پرنیان قمی (زیر ۱۴ سال) و آرین غلامی (زیر ۱۸ سال) موفق به کسب پیروزی شدند. آنوشا مهدیان (زیر ۱۶ سال) و وصال حامدی نیا (زیر ۱۸ سال) به تساوی دست یافتند و طناز ازلی (زیر ۱۸ سال) و آرش داغلی (زیر ۱۶ سال) نتیجه را به حریفان خود واگذار کردند.

به این ترتیب در پایان دور هفتم مسابقات، آرین غلامی به صدر جدول رده بندی رده سنی زیر ۱۸ سال بازگشت. همچنین آنوشا مهدیان در رده سوم جدول رده بندی رده سنی زیر ۱۶ سال دختران ایستاد.

در مسابقات رده‌های سنی جهان ۴۶۵ بازیکن از ۶۳ کشور به رقابت با یکدیگر می‌پردازند. بعد از هند میزبان که ۱۴۵ بازیکن در این رقابت‌ها دارد، روسیه و آمریکا با ۱۶ و ۱۵ بازیکن، بیشترین نماینده را در مسابقات مذکور دارند. ایران در این مسابقات با ۶ شطرنجباز شرکت کرده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار