کد خبر: 972535
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹
تحریم‌ها واحدهای صنعتی آذربایجان‎شرقی را مقاوم‎تر می‎کند
رئیس سازمان صمت آذربایجان‎شرقی با اشاره به بازدید خود از چند واحد صنعتی استان گفت: این واحدها سه شیفته مشغول فعالیت هستند که این امر نشان‎دهنده مقاومت صنایع در برابر تحریم‌ها و تولید محصولات صادراتی است.

 حبیب امین‎زاده  در حاشیه بازدید از چندین واحد تولیدی و صنعتی استان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی اجرای استراتژی وزارت صمت و دستور مقاوم محترم وزیر پیش بینی کرده‎ایم تورهای رسانه‎ای بازدید از صنایع مختلف در شهرک های صنعتی استان در اولویت سازمان قرار گیرد.

وی افزود: امروز دومین فاز تور رسانه‎ای صنعتی را در استان آغاز کردیم و یقینا این بازدیدها در بازه‎های زمانی مختلف تداوم خواهد یافت.

امین‎زاده خاطرنشان ساخت: هدف عمده ما از این بازدیدها آشنایی با فناوری‎های موجود، تلاش در جهت رفع نیازمندی‎های صنایع، استفاده از توانمندی‌های موجود جهت داخلی‌سازی مجموعه‌های که در حال حاضر نیازهای خود را به صورت ارزبری از خارج از کشور تهیه می‎کنند، است.

این مسوول ابراز داشت: در این تور رسانه‎ای از بسیج مهندسی هم دعوت کردیم تا بتوانیم هر چه بیشتر ارتباط بین نیازمندی‌های واحدهای صنعتی و واحدهای دانش‎بنیان را برقرار کنیم تا در اثر ارتباط انجام شده به تولید داخلی حداکثری نائل شویم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر