کد خبر: 972409
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۲
سرويس دانشگاه جوان آنلاین: دانشجویان دانشگاه صدرا در نامه‌ای به منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری نسبت به وضعیت این دانشگاه انتقاد کردند.
از سال جدید قرار بود این دانشگاه از مکان سابقش به مکانی مجهز‌تر منتقل شود. حدود ۲۰۰۰ دانشجو در مقاطع کاردانی، کارشناسی پیوسته، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد این دانشگاه به مکان مجهزی که نرفتند هیچ، به مشکلاتشان هم اضافه شد.

سیاست «شهریه را اول ترم پرداخت کن و به چیزی کار نداشته باش!» سیاست بنگاه‌داری با بودجه‌ای است که دانشجویان تأکید دارند به ازای خدمات علمی و آموزشی پرداخت شده، اما با آن برج‌سازی و زمین‌داری می‌شود و آنچه مورد توجه قرار نمی‌گیرد، آموزش و تحقیقات در دانشگاه است.

از سوی دیگر استفاده از «حربه تهدید، رانت و بزرگ‌نمایی و ارتباطات جناحی با برخی مسئولان و اعضای هیئت امنا و هیئت مؤسس» هم به گفته معترضان بلای جان مطالبات دانشجویان شده است. در مسئله پیگیری مطالبات دانشجویان از مسئولان مؤسسه، اسم از فردی است که به گفته این دانشجویان معترض فقط نامش لرزه به جان دانشجویان می‌اندازد! مدیران دانشگاه هم دانشجو را با ایشان طرف می‌کنند و تهدید به اخراج دانشجو! بهره‌برداری از نام و جایگاه برخی مسئولان کشوری برای تهدید در مقابل پاسخ به مطالبات ساختمان کنونی مؤسسه صدرالمتالهین که از کمترین امکانات آموزشی، کارگاهی و پژوهشی بی‌بهره است و توان برگزاری کلاس‌های تخصصی و فنی را ندارد، تبدیل به ابزاری در دست برخی مدیران این دانشگاه شده است.
مشکلی که وزارت علوم به صورت جدی باید به آن بپردازد تا رفتار قلدرمآبانه با دانشجویان به پایان برسد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر