کد خبر: 972399
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳
سرلشکر موسوی تأکید کرد: توان رزمی و آمادگی نظامی، چینش مدبرانه و دقیق تجهیزات راداری و سلاح‌ها و همچنین روحیه و انگیزه نیرو‌ها برای دفاع از کشور، سه عنصر مهم بازدارندگی در برابر هر گونه تهدیدی است که الحمدلله در تمامی ارکان به خوبی دیده می‌شود.
سرویس سیاسی جوان آ‌نلاین: امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی امروز پس از بازدید از یگان‌های پدافند هوایی ارتش و سپاه مستقر در استان بوشهر در گفتگو با خبرنگاران، گفت: چهل سال است که امنیت خلیج فارس با تلاش نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران حفظ شده و اگر کشور‌های منطقه هم کمک کنند اینجا امن‌ترین منطقه جهان خواهد بود.

وی افزود: معمولاً وقتی که کشور‌های فرامنطقه‌ای وارد این منطقه می‌شوند ناامنی و تنش را به همراه می‌آورند، اما همان‌گونه که در این ۴۰ سال امنیت اینجا را حفظ کرده‌ایم، وظیفه داریم که از این پس نیز با تمام قدرت این امنیت را برقرار کنیم.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی کشور در پاسخ به میزان آمادگی پدافند کشور هم گفت: در بخش پدافند هوایی ما سخت‌ترین و بدبینانه‌ترین خطری که ممکن است برای کشور ایجاد شود را برای خود بازسازی کرده و متناسب با آن و برای دفاع از مرزها، آسمان، مردم و آرمان‌های کشور و انقلاب آماده دفاع و پاسداری هستیم.

سرلشکر موسوی با بیان این‌که در تمامی مناطق کشور حضور و اشراف کامل داریم، اضافه کرد: پدافند ارتش و سپاه با هم افزایی روزافزون از تمامی مناطق مهم، حساس و حیاتی کشور صیانت و حفاظت می‌کنند و افزون بر این، نیرو‌های مسلح کشور برای دفاع مقتدرانه از مرز‌های هوایی، دریایی و زمینی تمهیدات لازم اندیشیده و هیچ کمبودی در دفاع از کشور نیست.

وی با اشاره به جوان بودن کارکنان پدافند هوایی کشور افزود: کاربران سامانه‌های پدافندی، هم در پدافند ارتش جمهوری اسلامی ایران و هم در پدافند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از جوانان متخصص و متعهد کشورند و از نظر فنی و مهارتی در سطح بسیار بالایی هستند.

فرمانده کل ارتش اضافه کرد: فرماندهان میانی هم که وظیفه فرماندهی تاکتیکی عملیات‌ها را بر عهده دارند، در ارزیابی‌ها، وظایف خود را به بهترین شکل انجام می‌دهند. با همکاری ارتش و سپاه در بخش پدافند، هم‌اکنون آرایش و آمادگی عملیاتی در بهترین و بالاترین سطح است و به لطف این حضور هوشیارانه و هم‌افزا در نیرو‌های مسلح، امنیت مطلوب برقرار است و هیچ نگرانی نداریم.

وی تصریح کرد: هر تهدید و خطری از سوی دشمن را در هر سطحی که باشد با قدرت پاسخ خواهیم داد.

سرلشکر موسوی تأکید کرد: توان رزمی و آمادگی نظامی، چینش مدبرانه و دقیق تجهیزات راداری و سلاح‌ها و همچنین روحیه و انگیزه نیرو‌ها برای دفاع از کشور، سه عنصر مهم بازدارندگی در برابر هر گونه تهدیدی است که الحمدلله در تمامی ارکان به خوبی دیده می‌شود.

وی گفت: به یاری خداوند، ایران اسلامی بسیار قدرتمند است و دشمنان ما نیز که گاهی دچار محاسبات غلط می‌شوند، واقعیت قدرتمندی ایران اسلامی را می‌دانند؛ اگر روزی دشمن با محاسبات غلط وارد بازی آزمودن قدرت ایران شود مطمئناً باز هم ضرب شست جمهوری اسلامی ایران را به آن‌ها نشان خواهیم داد.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار