کد خبر: 972335
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸
استاندار اصفهان:
دکترعباس رضایی گفت : همه متخلفان را نمی توان با فرهنگ سازی قانون مدار کرد و در برخی موارد نیاز به برخورد قاطع و قانونی است .

 

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ، استاندار اصفهان در همایش تجلیل از راهوران محله و نمونه های ترافیکی اظهار داشت: هم نوعی و همزیستی لازمه یک جامعه مدنی است و در آن شکی نیست و اگر قرار است این همزیستی در یک جامعه مدنی برقرار شود نیازمند امنیت هستیم.

دکترعباس رضایی بیان داشت : هیچ 2 نفری در دنیا شبیه هم نیستند که این از زیبایی های نظام خلقت است، در یک جامعه نیز همه افراد قانون مدار نیستند و قطعا یک سری متخلف و قانون گریز نیز وجود دارد و با یک متخلف نمی توان جز با اعمال قانون رفتار کرد.

این مقام مسئول با بیان اینکه نمی توان همه متخلفان را با فرهنگ سازی قانون مدار کرد بلکه برخی مواقع نیز باید اعمال قانون کرد، تصریح کرد: موتورسواری که می خواهد حتما از پیاده رو عبور کند نمی توان با همایش و ... او را قانون مدار کرد.

دکتر رضایی ادامه داد: برای اصفهان خوب نیست که در اخبار بشنویم در پارکی یک موتورسوار کیف دستی یک گردشگر را ربوده است، کلاه ایمنی به نفع موتورسواران است، باید ابتدا فرهنگ سازی کرد اما با موتورسواری که این فرهنگ سازی در او کارگر نیفتد باید برخورد شود.

استاندار اصفهان با بیان این که برای اصفهان زیبنده نیست که روزهای ناپاک آن از سایر استان ها بیشتر باشد، ادامه داد: درست است که اصفهان صنعتی است اما صنایع کمک خوبی برای کاهش آلودگی داشته اند در حالی که این آلودگی بیشتر به خودروهای تک سرنشین مربوط می شود.

وی با بیان این که استفاده از وسایل نقلیه عمومی مانند مترو و اتوبوس باید بیشتر شود، یادآوری کرد: تغییر نگرش در خصوص استفاده از وسایل نقلیه عمومی و کاهش ترافیک تنها مروبوط به پلیس نیست و دیگر دستگاه ها نیز باید در این زمینه تلاش و فعالیت کنند.#به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار